افکارنیوز: به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،احمد وفادار با اعلام اين مطلب افزود:براساس تفاهمنامه نيروي انتظامي استان تهران و اتحاديه طلا و جواهر تهران ، نيروهاي پليس ظرف پنج دقيقه بعد از فعال شدن دستگاه هاي هشدار دهنده و اعلام خطر به مرکز پليس۱۱۰ در محل حاضر مي شوند.

وی اضافه کرد: سرقت های رخ داده از طلافروشی های تهران در یک ماه اخیر، باعثشد تعامل نیروی انتظامی و اتحادیه طلا و جواهرتهران پررنگ تر شود.

وفادار گفت: برهمین اساس در جلسه فرماندهی نیروی انتظامی تهران و هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران مقرر شد پلیس پیشگیری به فروشندگان طلا و جواهر که از طرف اتحادیه معرفی می شوند، گاز اشک آور و شوکر عرضه کند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به واحد مرکزی خبر گفت: همکاری بیشتر پلیس با بازرسان اتحادیه برای آگاهی بیشتر پلیس از ضعف و نقصان واحدها و همچنین همراهی ماموران پلیس بنابر تقاضای توزیع کنندگان طلا و جواهر در زمان حمل ونقل طلا از تهران به شهرستان ها از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد اعضای صنف طلا و جواهر برای امنیت بیشتر واحدهای صنفی خود تا حد امکان در پاساژها و مراکز تجاری فعالیت کنند و ویترین های خود را سبک تر کنند.

وفادار گفت: در این جلسه سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مسئولان اداره آگاهی، پلیس امنیت، پلیس پیشگیری و اعضای هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران حضور داشتند.