افشار دوست: اولویت اول ولاسکو، ایران بود

سرویس ورزشی افکار نیوز -محمود افشاردوست، در گفتوگو با رادیو جوان در رابطه با امضای قراردادی با ولاسکو اظهار کرد: طی مذاکراتی که در روز پنجشنبه با آقای ولاسکو داشتیم پیرامون تمام موارد به طور شسته و رفته صحبت کردیم و به توافقات نهایی رسیدیم .

وی ادامه داد: پس از آن پیش‌نویس قرارداد به امضا رسید و ان‌شاءالله فردا(یکشنبه) قرارداد اصلی را پیرو صحبت و توافقات قبلی امضاء خواهیم کرد و بدون هیچ مشکلی به همکاری‌مان به مدت دو سال و تا پایان سال ۲۰۱۴ ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی و چگونگی انجام بازی‌ها صحبت‌هایی را انجام دادیم. در مورد تشکیل تیم ملی زیر ۲۳ سال هم گفت‌وگو هایی انجام شد.

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به دوساله بودن مدت قرداد ولاسکو گفت: مستحضر هستیدکه در رشته ی والیبال امضای قرداد به صورت یک ساله می باشد ولی ما توانستیم ایشان را راضی کنیم که قرداد را دوساله ببنند.

افشار دوست خاطر نشان شد :ولاسکو از چند تیم باشگاهی و ملی پیشنهادهای هم داشته ، هرچند که به صورت رسمی نبوده اما اولویت اصلی ایشان تیم ملی ایران بود و این نشان می دهد که ایشان هم دل شان می خواسته در ایران فعالیت کنند.