به گزارش سرويس شهري ايسنا، عبادالله رمضاني در مورد اقدامات معاونت اجتماعي شهرداري تهران در مسير راهپيمايي ۲۲ بهمن اظهار کرد: امروز در مسير راهپيمايي ۲۲ بهمن ،۲۲ ايستگاه فرهنگي برپا شده که در غرفه هاي مختلف آن به موضوع هاي متفاوتي از قبيل، سلامت شهري، گرافيک، گريم کودکان، عکاسي و نقاشي پرداخته و از چهره هاي مختلف هنري نيز دعوت شده تا درغرفه ها حضور يابند.

وی ادامه داد: علاوه بر ایستگاه های معاونت اجتماعی شهرداری تهران، سازمان های مختلف مجموعه شهردای مانند سازمان فرهنگی هنری، آتش نشانی، ورزش و شرکت ساماندهی مشاغل نیز ایستگاه های فرهنگی متنوعی برپا کرده و در حال خدمات رسانی به راهپیمایان هستند.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اهداء بسته های فرهنگی مختلف به شهروندان، عنوان کرد: با توجه به گروه های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان کارهای مختلفی طراحی، تهیه و اهدا شده که از آن جمله می توان به اهداء پرچم های کوچک جمهوری اسلامی و باد بادک ها اشاره کرد که به کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی تقدیم شده است.

رمضانی افزود: به صورت متمرکز نیز عکس هایی از امام راحل و مقام معظم رهبری توسط معاونت اجتماعی تهیه شده که به معاونت های اجتماعی مناطق برای توزیع در مسیر راهپیمایی ارائه شده است.

وی اضافه کرد: هر کدام از معاونت های اجتماعی مناطق نیز بیش از ۱۰ محصول فرهنگی را به مناسبت ۲۲ بهمن تولید کرده و امروز میان راهپیمایان توزیع می کنند.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در پاسخ به این سئوال که چه تعداد بسته فرهنگی به مناسبت ۲۲ بهمن میان راهپیمایان توزیع شده است، عنوان کرد: هم اکنون نمی توانم رقم دقیق آن را عنوان کنم اما به طور کلی حدودا بیش از دو میلیون محصولات فرهنگی امروز در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن توزیع می شود.

انتهای پیام