برداشت محصول هنر نیست جناب مدیر
افکارنیوز گروه ورزشی:

هیچ گاه یک باغبان نمی تواند برای برداشت محصول از باغی که آماده به کار تحویل گرفته است جشن به راه بیاندازد چون زحمت اصلی با کسی است که بذرها را کاشته و باغ را به این روز رسانده است که چنین محصولاتی می دهد. برای ماندگار شدن باید بذری کاشت که آینده و تاریخ از آن به نیکی یاد کنند.

یک ستاره دیگر به پرسپولیس پیوست تا کهکشان ورزش این روزهای سرخ پوشان ستاره باران تر شود. سیامند رحمان دلاور بیست و چهار ساله آذری تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان که شش مدال طلا و دو نقره جهانی را در کارنامه دارد سرانجام با باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی منعقد کرد. رحمان پس از حامد حدادی و بهداد سلیمی دومین المپیکی ایران است که به پرسپولیس پیوسته است.

پیوستن ستاره های ورزش ایران به باشگاهی که دستش به دهانش می رسد از آنجا که به نظر می رسد آنها با پوشیدن پیراهن سرخ دغدغه های مالی شان را تا حدودی فراموش خواهند کرد جای خوشحالی است. در روزگاری که فوتبالیست های ما اسکناس ها را یک به یک درو می کنند به فکر این قهرمانان بودن و عقد قرارداد های مناسب و در خور شخصیت با آنها جای تشکر و قدردانی از مدیریت باشگاه پرسپولیس را دارد.

سعی مان بر این است که این گونه جذب ها را مانور تبلیغاتی تلقی نکنیم و از آن زاویه به آن نگاه کنیم که آمدن این ستاره ها به پرسپولیس ربطی به سیاست ندارد. اما سوالی که جدای از این مسئله در ذهن هویدا می شود این است که واقعا محمد رویانیان کارهایی را که انجام می دهد اصولی می داند؟

مدیرعامل این روزهای پرسپولیس باید بداند که جذب این ستاره ها به خودیه خود هیچ گونه سودی برای مجموعه پرسپولیس به غیر از بلندتر کردن نام باشگاه سرخ پوش پایتخت نخواهد داشت. اگر به واقع هدف محمد رویانیان را تنها کمک به ورزش کشور تلقی کنیم باید به او یادآوری کنیم که زمانی می تواند موفقیتش را جشن بگیرد و بر خود ببالد که چند سال دیگر ثمره کار امروزش را ببیند. آری پیش درآمد جذب ستاره ها در رشته های مدال آور المپیک فراهم کردن شرایطی برای رشد همان ورزش ها در مقاطع پایه است تا طی سالیان آینده از دل همان نونهالان ده ها مدال آور المپیک بیرون آید.