وزرای تعاون و صنعت به مجلس می‌روند

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به طرحهای یک فوریتی نجات و احیای دریاچهها و تالابهای کشور، تأمین کالاهای اساسی برای اقشار آسیبپذیر، اصلاح تبصره ماده ۳۲ و الحاق دو تبصره به مواد ۴۴ و ۴۵ قانون مدیریت خدمات کشوری را دستور کار امروز (یکشنبه) خود دارد.

این کمیسیون همچنین در روز دوشنبه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سؤال فتح‌الله حسینی نماینده قصر شیرین، دعوت از وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور پاسخگویی به سؤال طبیب‌زاده نماینده تهران دعوت به عمل آورده است.

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در روز سه‌شنبه جلسه مشترک با رئیس و معاونان قوه قضائیه به منظور بحثو تبادل نظر پیرامون مسائل مشترک فی‌مابین را برگزار می‌کند.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از طرح‌های عمرانی استان هرمزگان بازدید به عمل می‌آورند.

کارگروه اقتصادی این کمیسیون امروز یکشنبه به ادامه بررسی طرح یک فوریتی نجات و احیای دریاچه‌ها و تالاب‌های کشور می‌پردازند و در روز سه‌شنبه نیز طرح اصلاح تبصره(۱) ماده(۸۹) قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.

کارگروه اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین امروز یکشنبه طرح تسری قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارکنان موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی و طرح اساسنامه کارگروه ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.

کارگروه عمومی و دفاعی این کمیسیون نیز در روز سهشنبه طرح اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران را رسیدگی میکنند.