به گزارش افکارنیوز به نقل از جهان، دكتر كوچك زاده در وبلاگ خود نوشت: مبارزه شجاعانه باهنر با فساد و بیت المال خواری!


باهنر مطرح کرد:
دخالت مالی نیکزاد در وزارت ارتباطات تصرف غیرقانونی است / مهلت یک هفته‌ای برای معرفی سرپرست جدید
باهنر ادامه داد: دخالت مالی نیکزاد در وزارت ارتباطات، به منزله تصرف غیر قانونی در اموال بیت‌المال و اموال عمومی تلقی می‌شود و این عمل وی، در محاکم قضایی قابل تعقیب خواهد بود.


آقای باهنر!!!

نائب محترم دوم آقای لاریجانی!

بعد از سلام و عرض خسته نباشید به خاطر تلاش وافری که برای اجرای قانون! خصوصا قوانین مرتبط با جلوگیری از " تصرفات غیرقانونی در اموال وزارتخانه ها " دارید، باستحضار می رساند:

از اینهمه دلسوزیتان برای جلوگیری از " تصرف غیرقانونی دراموال وزارت ارتباطات " صمیمانه سپاسگزاری می نماییم و از خداوند متعال خاضعانه و عاجزانه می خواهیم شما را بر مسندهای عالی تر مثل نائب رئیس اولی آقای لاریجانی بنشاند تا با بسط ید بیشتر بتوانید جلوی " تصرفات غیرقانونی در اموال وزارتخانه ها " را بگیرید. احسنت به شما و هوش سیاسی تان و احسنت به " راس امور " که قانونی نوشت و آن را به " ماسبق " هم معطوف نمود تا نیکزاد این وزیر زیاد تصرف کننده در وزارتخانه ها که شب و روز هم برای این کار نمی شناسد دستش از " تصرف غیرقانونی در اموال!!!! " کوتاه شود.

توفیق روزافزون شما را در مبارزه با " متصرفین غیرقانونی اموال وزارتخانه ها " اعم از ارتباطات و غیره از خداوند متعال خواستاریم.


من الله التوفیق و علیه التكلان