برنامه‌های تهاجمی بوناچیچ برای استقلال

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال اظهار کرد: فردا بازی سخت و مهمی خواهیم داشت. باخت به تراکتورسازی فشار زیادی به تیم ما وارد کرد و حالا برای جبران آن آمدهایم. استقلال از سرمربی و بازیکنان خوبی برخوردار است. تعدادی از بازیکنان این تیم ملیپوش هستند ولی من و بازیکنانم انگیزه زیادی داریم و فردا نمایش ما را خواهید دید.

وی درباره وضعیت مصدومان مس گفت: سالارپور تنها بازیکن مصدوم ماست و باقی بازیکنان مس از سلامت کافی برخوردارند.

بوناچیچ همچنین در رابطه با بازیکنانش گفت: ما سه بازیکن خوب داریم که به آن حدی که از آنها توقع می‌رود به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند از جمله پتروویچ، کریمیان و گودرزی.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روند نتیجه‌گیری مس تغییر پیدا خواهد کرد یا خیر؟ گفت: من برای امسال به مس نیامده‌ام و سال بعد هم در این تیم خواهم بود و کادر فنی فعلی که با من همکاری می‌کنند از کادر فنی قبلی هستند و قرار نیست در دو هفته‌ اتفاق خاصی رخ دهد. دو، سه ماه زمان لازم است تا همه چیز جا بیفتد، ولی قطعا مشکلاتی وجود دارد که آهسته آهسته باید آنها را حل کنیم و تیم را تهاجمی‌تر کنیم، چرا که آمار ۱۴ گل زده در طول این فصل به هیچ وجه آمار مناسبی نیست.

بوناچیچ در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که با با توجه به قدرت بالای خط دفاع استقلال و ضعف تهاجمی تیم مس آیا این تیم برنامه خاصی برای بازی فردا در فاز تهاجمی دارد؟ گفت: برای من توضیح این مساله سخت است و قبول دارم در فاز تهاجمی تیم ما از استقلال ضعیف‌تر است، ولی ما برای این بازی در طول هفته‌ تمرینات تهاجمی زیادی انجام داده‌ایم و قطعا این مساله را در نظر داشتیم و البته برنامه‌ای هم برای جلوگیری از حملات استقلال در نظر گرفته‌ایم.

وی در پایان در رابطه با سوالی که آیا کادر فنی این تیم قرار است تغییر پیدا کند؟ گفت: خیر. مربیان مس با بازیکنان آشنایی بیشتری دارند و با این تیم کار کردهاند و تجربه بیشتری دارند و حداقل تا پایان فصل هیچ تغییری در کادر فنی تیم نخواهیم داشت