برابر پرسپولیس حساب شده بازی می‌کنیم

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، محمود فکری در آستانه بازی هفته بیست و یکم صبای قم برابر پرسپولیس تهران در رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور که امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار میشود، تصریح کرد: مطمئن باشید بازی بسیار خوبی انجام خواهیم داد و با اینکه پرسپولیس از تمام توان خود استفاده میکند اما حساب شده بازی میکنیم و صبا تیم برتر میدان خواهد بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس برای این بازی بهترین‌های خود را به قم آورده و آنها همانند صبا از آغاز دور برگشت امتیازات خوبی اندوخته‌اند ولی تیم ما با توجه به تاکتیک‌هایی که در تمرینات برای این بازی مرور کرده فقط برای کسب سه امتیاز بازی خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: نوع بازی ما کاملا منطقی و حساب شده خواهد بود و هرگز برابر تیم با تجربه پرسپولیس بی گدار به آب نخواهیم زد، اما به تماشاگران قمی و حاضران در ورزشگاه یادگار امام نوید می‌دهم که بازی خوبی را از صبا خواهند دید.

وی یادآور شد: در این بازی با اینکه اکبر صادقی و مجید حیدری در کنار سایر بازیکنان نیستند و در محرومیت به سر می‌برند اما با حضور سایر بازیکنان، از تمام ظرفیت‌ها و توانایی خودمان برای کسب سه امتیاز این دیدار خانگی به خوبی بهره خواهیم برد.

فکری تصریح کرد: از تمام تماشاگران قمی تقاضا می‌کنم که تا پایان بازی با صبر و حوصله از تیم حمایت کنند تا بازیکنان با حمایت آنها در زمین مسابقه بهترین نمایش خود را ارائه کنند.

وی بیان داشت: در طول هفته ویژه این دیدار تمرین کرده‌ایم و برای تمام زمان‌های مسابقه برنامه داریم. در دیدارهای قبلی از دور برگشت لیگ برتر فوتبال چون خوب بازی کردیم موفق شدیم نتیجه بگیریم و حالا با اقتدار در بازی‌های بعدی به مصاف حریفان خود می‌رویم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: ۱۴ بازی دیگر از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در پیش داریم که هر یک برای ما حساس و دارای اهمیت است و در هر بازی با شیوه مناسب و با انگیزه برد به میدان می‌رویم و قدرت صبا را به نمایش خواهیم گذاشت.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه امروز به مصاف پرسپولیس میرود