شاگردان یحیی هم تک رقمی نشدند!

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، تیمهای فوتبال صبا و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در این بازی یحیی گل‌محمدی پرسپولیس را بدون هیچ تغییری نسبت به بازی قبل روانه میدان کرد. صبا در ابتدای نه اول بازی بهتری را نسبت به پرسپولیس به نمایش گذاشت ولی با گذشت زمان سرخپوشان بازی را در دست گرفتند.
آنها حتی می‌توانستند روی فرصت خوبی که غلامرضا رضایی و کریم انصاریفرد در دقیقه ۳۰ به‌دست آوردند به گل برسند که این موقعیت با بی دقتی مهاجم پرسپولیس از دست رفت. همچنین در دقیقه ۴۵ هم علی کریمی در حالی که می‌توانست دروازه صبا را باز کند، در این امر ناکام ماند.

بازی در نیمه دوم زیباتر و با سرعت بیشتری دنبال شد و دو تیم فرصت‌های بیشتری روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. پرسپولیس محور حملات خود را به سمت راست و روی غلامرضا رضایی متمرکز کرده بود. سرخپوشان روی حرکات رضایی بارها در محوطه جریمه صبا خطرناک ظاهر شدند. آنها حتی می‌توانستند توسط محمد نوری در دقیقه ۵۱ به گل برسند که شوت نوری با فاصله کمی از کنار تیرک دروازه به اوت رفت.

در مقابل بازیکنان صبا هم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را به دست آوردند که این فرصت‌ها هیچ کدام باعثرسیدن توپ به تور دروازه پرسپولیس نشد.

علی کریمی در اواسط نیمه دوم دچار مصدومیت شد و به همین خاطر جای خود را در ۱۰ دقیقه پایانی به امیرحسین فشنگچی داد. بازوبند کاپیتانی هم با خروج کریمی از زمین به دست هادی هادی نوروزی بسته شد.

علیرضا فغانی در این مسابقه به فرید کریمی از صبا و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. پرسپولیس که نشان داده در رقابت های جام حذفی بهتر نتیجه می گیرد و بازی هایش را پرگل تر می برد با این نتیجه ۲۶ امتیازی شد و صبا هم با این تساوی به امتیاز ۲۹ رسید. شاگردان گل محمدی موقتا در رده یازدهم باقیماندند.