قلعه‌نویی: برای صداوسیما متاسفم

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، قبل از صحبتهای امیر قلعهنویی، مدیر روابط عمومی استقلال ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول مسلمانان از قلعهنویی خواست تا درباره بازی استقلال و مس کرمان صحبت کند.

امیر قلعه‌نویی با عرض تبریک آغاز ماه ربیع الاول درباره بازی با تیم مس گفت: همه بازی‌های دور برگشت فینال است و قطعا بازی با تیم مس را جدی خواهیم گرفت.

وی در ادامه گفت: من هیچگاه محبت مردم کرمان را فراموش نمی‌کنم چرا که بعد از تیم ملی، مدیرعامل باشگاه مس کرمان به من این بها را داد تا در آنجا مربیگری کنم. من باشگاه مس را تیم خودم می‌دانم و البته با توجه به تغییرات اخیر این تیم شناخت زیادی از این تیم نداریم و شناخت ما محدود به بازی این تیم با تراکتورسازی است. مطمئنا این تیم با انگیزه زیادی جلوی ما حاضر خواهد شد و به طور کلی همه تیم‌هایی که مقابل استقلال به میدان می‌روند با انگیزه هستند. به طور مثال ابومسلم مقابل ما بسیار با انگیزه بود و من مطمئنم اگر همواره این تیم این گونه باشد به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

وی در ادامه درباره وضعیت بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان ما مسایل را درک می‌کنند و به بلوغ تاکتیکی رسیده اند. البته خط حمله تیم مس کرمان مهاجم خوبی به اسم عنایتی دارد که از هر فرصتی برای گلزنی استفاده می‌کند و هافبک‌های‌ این تیم به صورت فیزیکی بازی می‌کنند و البته ما اهداف خودمان را در این دیدار دنبال خواهیم کرد.

قلعه‌نویی پس از تمجیدهای یکی از خبرنگاران از وی در رابطه با رفتارهای مناسبش با خبرنگاران در تمرینات گفت: این وظیفه ماست و خبرنگاران عزیز که وقت می‌گذراند و به سر تمرین‌های ما می آیند درست است که وظیفه‌شان را انجام می‌دهند، ولی ما هم به خاطر ارتباط با مردم وظیفه خودمان می‌دانیم که برای آنها وقت و احترام زیادی قائل شویم.

سرمربی باشگاه استقلال در ادامه در پاسخ به انتقاداتی که از ضعف تیم استقلال بابت گلزنی‌ها می‌شود، گفت: این انتقادها وقتی مطرح می‌شود که تیم در صدر جدول است. در حالی که در هفته‌های اخیر وضعیت گلزنی تیم ما خوب بوده و تیم بازی‌های زیبایی ارائه می‌کند. این‌ها با من مشکل دارند و حتی اگر قهرمان شویم به طور قطع انتقادشان را ادامه می‌دهند. نزدیک به ۵۰ دقیقه در بازی با ابومسلم مالکیت توپ به طور کامل در اختیار ما بود. اگر انتقادات سازنده باشد مشکلی نیست، ولی اکثر این انتقادات مغرضانه است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره نگرانی هواداران استقلال نسبت به استقبال کم تماشاگران از بازی‌های این تیم گفت: اگر هوادار دوست داشته باشد می‌آید، ولی مشکلات اقتصادی و امکانات و همچنین سردی هوا یکی از دلایل کم به استادیوم آمدن هواداران است. من در زمانی که در لورکوزن حضور داشتم، سقف ورزشگاه این کشور بسته می‌شد و بخاری‌هایی در استادیوم تعبیه شده بود که این مشکل سرما را حل می‌کرد. از باقی امکانات عالی لورکوزن چیزی نمی‌گویم، ولی به هر حال یکی از دلایل دیگر استقبال کم نتایج بد فوتبال و فوتبال‌زدگی ناشی از آن است و ما باید آنقدر خوب بازی کنیم تا هوادار به استادیوم بیاید.

قلعه‌نویی در رابطه با مجیدی هم گفت: آی تی سی مجیدی آمده و کارت بازی‌اش هم قرار است صادر شود. با این حساب فکر می‌کنم احتمالا فرهاد مجیدی در این دیدار در لیست تیم قرار داشته باشد.

وی در پاسخ به دو اخطاره بودن این تیم و نگرانی بابت نبود چند بازیکن اثر گذار در بازی با پرسپولیس، تاکید کرد: همه بازی‌ها فینال است و الان فقط به سه امتیاز بازی با مس فکر می‌کنیم، چرا که بازی با پرسپولیس هم فقط سه امتیاز دارد و بعد از این بازی فقط تمرکزمان در بازی با ملوان خواهد بود.

سرمربی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که شما در حالی هفته گذشته به برگزاری نشستهای خبری انتقاد کردید که از این بابت امتیازهای خوبی نصیب فوتبال ایران شده، گفت: یکی از کارشناسان رادیو ورزش الکی انتقادهایی کرده است در حالی که حتی انتقاد و سوال من را هم درست متوجه نشده است. من می گویم آیا ما به همه حرفهای AFC را گوش میدهیم یا فقط کنفرانس خبری آن را برگزار میکنیم؟ زمینهای باشگاههای قطری مانند الغرافه و الریان زمینهای بسیار خوبی هستند، ولی شما ببینید دغدغه ما این شده که هر جا می رویم ببینیم چمن زمین آن خوب است یا خیر. تنها استادیوم خوب ورزشگاههای ما آزادی است و حتی ورزشگاه فولاد شهر به هیچ وجه چمن مناسبی ندارد. عدهای برای تخریب من هر چه که دلشان میخواهد میگویند و من برای صدا و سیما متاسفم.