زني با مراجعه به دادگاه خانواده ضمن به اجرا گذاشتن مهريه خود از شوهرش به خاطر نپرداختن نفقه شكايت كرد، وي در همين خصوص خطاب به قاضي دادگاه گفت: ۱۴ سال از آغاز زندگي مشترك من و شوهرم ميگذرد. از همان آغاز زندگي متوجه شدم او مرد زندگي نيست، او فوقالعاده خسيس است و از پرداخت خرجي به من امتناع ميكند. چند بار خواستم از او به دادگاه خانواده شكايت كنم اما خانوادهام مانع شدند. آنها با پرداخت پول و كمكهاي ديگر مرا به ادامه زندگي تشويق ميكردند.

به گزارش ایسنا این زن میانسال در ادامه افزود: در شرایطی که بچه‌هایم بزرگ شده‌اند و به مدرسه می‌روند و نیاز به پول توجیبی دارند، همسرم از دادن خرجی به آنها امتناع می‌کند و هر وقت اعتراض می‌کنم او با پررویی می‌گوید پول و خرجی خودت و بچه‌ها را از پدر و مادرت بگیر.

وی اضافه کرد: مدتی قبل پدرم فوت کرد و پولی که خانواده‌ام به من می‌دادند قطع شد، با این وضعیت ادامه زندگی برایم دشوار شده است بنابراین تصمیم گرفتم برای جبران همه زجری که کشیدم مهریه‌ام را که ۵۰ سکه طلاست، به اجرا بگذارم.

بنابراین گزارش، همسر شاکی که در دادگاه حضور داشت با بیان اینکه مالی برای پرداخت مهریه همسرش ندارد از قاضی خواست تا مهریه وی را قسط‌بندی کند.

در همین حین شاکی، مدعی شد همسرش دو دستگاه ساختمان، یک مغازه و یک دستگاه اتومبیل سواری دارد و درآمد ماهیانه‌اش بسیار بالاست این در حالی بود که مرد ادعاهای همسرش را به شدت رد کرد.

زن که مدرکی برای اثبات حرفهایش نداشت این بار مدعی شد همسرش یک قطعه قبر در بهشت زهرا برای خودش خریده است. وی با ارائه آدرس و مشخصات قبر از قاضی خواست تا دستور توقیف آن را صادر کند اما شوهر این زن همچنان ادعاهای همسرش را انکار می‌کرد. سرانجام وی در بازجویی‌های فنی دچار تناقض گویی شد و به داشتن قبری در بهشت زهرا اعتراف کرد.

وی سپس به همسرش قول داد که ماهیانه مبلغی از درآمد خود را به عنوان خرجی به او و بچه‌هایش در نظر بگیرد و از او خواست تا از شکایت خود صرف نظر کند.

اما زن با درخواست همسرش همچنان برخواسته خود تاکید کرد و از قاضی خواست تا قبر شوهرش را در ازای مطالبه نفقه و مهریه‌اش توقیف کند.

اين گزارش حاكي است قاضي دادگاه پس از شنيدن اظهارات طرفين و با توجه به اينكه مهريه عندالمطالبه است، دستور توقيف قبر ۲۰ ميليون توماني وي را صادر كرد.