مطهرنژاد با اعلام این كه رستوران گردان وVIP آماده پذیرایی از میهمانیها و مراسمهای مختلف شهروندان است، گفت: در حال حاضر آمادگی پذیرش میهمانیهایی با حداقل یكصد نفر در رستوران گردان و ۲۰ نفر در رستوران VIP هستیم.

به گزارش ایسنا، وی با اعلام اینکه رقم‌های پیش‌بینی‌ شده برای رستوران گردان و VIP بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر است، یادآور شد: «البته بیشتر شدن این رقم بستگی به نوع خدماتی است که از طرف مشتری درخواست می‌شود.»

مدیرعامل شرکت میلاد آسمان تهران در پاسخ به این سوال که آیا این رقم برای برج میلاد با توجه به مصوبه شورای شهر تهران در مورد متناسب بودن قیمت‌ها با سطح زندگی مردم قابل قبول است؟ توضیح داد، با توجه به اینکه برج میلاد در اختیار بهره‌بردار خصوصی قرار می‌گیرد و ما از بهره بردار خدمات مطلوب را می‌خواهیم، موضوع کیفیت در این رستوران مطرح است، ضمن اینکه در حال حاضر نیز بسیاری از رستوران‌های سطح شهر خدماتی را به سازمان‌های دولتی و خصوصی و افراد معمولی ارائه می‌کنند که در برخی از آن‌ها رقم منو آن‌ها برای هر نفر۷۰ هزار تومان هم است.

وی یادآورشد: «با توجه به خدمات متفاوت ارائه شده در برج میلاد و نیز هزینه‌های تاسیسات، آسانسورها و نگهداری مجموعه در ارتفاع بیش از۴۰۰ متری، در نظر گرفتن چنین خدماتی چندان غیرمعمول نیست.»

مطهرنژاد با اعلام این که به زودی یک مراسم " عقد " در گنبد آسمان برج میلاد برگزار خواهد شد، گفت، البته این مراسم شامل جشن نخواهد شد و فقط مراسم رسمی عقد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان كرد: پذیرش انفرادی شهروندان در رستوران گردان و VIP پس از استقرار كامل بهرهبردار و در اردیبهشت ماه سال ۹۰ انجام خواهد شد.