محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در بیان اینکه با توجه به تحولات اخیر منطقه و نقش آفرینی ایران به عنوان یک کشور اسلامی مستقل برای ملت های آزاده دنیا، ضرورت حفظ وحدت میان سرا قوا و پرهیز از اختلاف افکنی چیست، گفت: همدلی جایگاه خداست هر کجا که دو نفر دلهایشان در یک مسیر به یکدیگر بسته باشد آن نفر سوم خداوند است و اینکه می گویند یدالله مع جماعه، جمله عادی نیست. دست خداوند، مهر خداند و عشق خداوند در جماعت است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: دیروز مردم با همدلی بع خیابان ها امدند و این همدلی محصول وحدت است. اما تفرقه کار شیطان است و هر کس که اهل شیطنت است کمک می کند به قرار گرفتن در مسیر تفرقه.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه حرف مسئولان در کشور باید اتحاد و همدلی باشد تصریح کرد: با همدلی و همکاری کشور اسلامی ایران را می توانیم به جای یک سال، یکباره ۱۰ سال به جلو ببریم.

رحیمی با بیان اینکه من در حوزه کارهای اجرایی فعالیت می کنم اضافه کرد: متاسفانه ایران به اندازه پاکستان نیز راه آهن ندارد. این در حالی است که ما باید تمامی راههای کشور را به یکدیگر وصل کنیم چرا که از محل ترانزیک بیش از نفت پول بدست می آید و در این ۳۰ سال گذشته این اقدامات اجرایی مهم را انجام نداده ایم.

وی تاکید کرد: محصول اتحاد، کار، تلاش و خدمت بیشتر برای مردم است همه ائمه و انبیا نیز برای خدمت به ملت آمدند ما که در این میان عددی نیستیم.

رحیمی با بیان اینکه مسئولان اجرایی کشور شب و روز وقت می گذارند و کار می کنند و مردم نیز باید از این خدمات نفتی ببرند افزود: اگر از این خدمات شبانه روزی نفعی به کشی نرسد عمر ما تلف شده است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین اظهار داشت: مردم روزگذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا عظمت جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند و حمایت خود از حرکت های اسلامی کشورهای منطقه نیز را اعلام کنند. ما هر چه خواستیم خداوند به ما داده است اما این که منتظر باشیم خداوند پیش ما بیاید، مکه پیش ما بیاید این طور نیست خدا نمی آید ما باید پیش خدا برویم ما باید به مکه برویم.

رحیمی در بیان توصیه خود برای اتحاد بیشتر میان سران قوا و پرهیز از اختلاف افکنی گفت: سران قوا باید با یکدیگر برادری کنند چرا که خداوند با برادری مهر و محبتش را جاری می کند و نباید در این مسیر تردید کنند.