تکذیب موضع جامعه مدرسین علیه عسگراولادی / اعضا از اظهار نظر شخصی پرهیز کنند

به گزارش افکارنیوز، روز گذشته یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگویی در رابطه با مواضع اخیر یار امام و رهبری واکنش نشان داده و گفته بود: جامعه مدرسین در جلسه اخیر خود مواضع آقای عسگراولادی را محکوم کرد.

این اظهارات از این حیثباعثتعجب جامعه سیاسی کشور شد که حبیب الله عسگراولادی به عنوان فرد مورد وثوق رهبری و یار همیشگی امام راحل که سال‌ها توسط نظام شاهنشاهی زندانی و شکنجه شده بود رابطه بسیاری خوبی با اعضای جامعه مدرسین دارد و مواضع این چنینی از سوی جامعه علیه انقلابیون و افراد باسابقه بعید و غیر واقع می‌نمود.

از همین رو با آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه‌های علمیه قم و عضو شاخص جامعه مدرسین تماس گرفتیم و نظر ایشان را جویا شدیم.

ایشان با ابراز گلایه از اینگونه مواضع فردی که به عنوان مواضع رسمی جامعه عنوان می‌شود، در خصوص اعلام موضع یکی از اعضای جامعه مدرسین علیه آقای عسگراولادی، گفت: این نظر شخصی بوده است و به هیچ‌وجه موضع جامعه مدرسین محسوب نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در جلسه اخیر در مورد موضوع یاد شده موضعی گرفته نشد، گفت: موضع رسمی جامعه مدرسین از طریق رئیس و یا به صورت بیانیه اعلام میشود.