حمایت زورگویان از زورگیران + تصویر

به گزارش افکارنیوز، روز گذشته دو زورگیر تهرانی که حالا به شهرت جهانی دست یافته بودند اعدام و حکم اسلام در مورد آنان اجرا شد.

اعدام زورگیران خیابان خردمند پایتخت در روز گذشته باعثشد تا قدری از احساس ناامنی پدید آمده در سطح جامعه فروکش کند و التیامی باشد بر دل آن‌هایی که روایت زورگیری شدنشان را در تاکسی‌ها تعریف می‌کنند و یا شب‌ها کابوس قمه زیر گلو را می‌بینند!

اعدام افراد شروری که بالای ۲۷ بار زورگیر را در کارنامه کاری خود دارند آن هم با ۲۳ سال سن! نه تنها با تقدیر و تشکر مردم همراه بود و هست بلکه اکنون یک مطالبه عمومی از مسئولان قضایی و انتظامی محسوب می‌شود چرا که طی چند سال اخیر همگام با شرایط اقتصادی پیش‌ آمده سرقت و زورگیری در سطح کشور رشد فزآینده‌ای داشته است به گونه‌ای که هر فرد پایتخت‌نشین یک تجربه تلخ از سرقت یا مورد زورگیری واقع شدن دارد، متاسفانه.

اما حالا که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با اقتدار حکم شرع و قانون را اجرا کرده‌اند مزدوران قلم به دست فتنه سبز به دلسوزی از زورگیران پرداخته و نقش گریه‌کن را برای آنان بازی می‌کنند. م. ع یا همان جوجه اردک زشت اردوگاه فتنه بلافاصله پس از اعدام دو زورگیر خشن، در وبلاگش برای آنان مرثیه‌سرایی کرده و بر طبق عادت مالوف خود و هم‌کیشانش بر زورگویی، برای زورگیران نقش خواهر و شاید هم مادر را بازی کرده است!





حمایت مردم از اعدام زورگیران به مذاق این پناهندگان استعمار پیر خوش نیآمده و ملت ایران را مشتی جاهل خوانده که برای دیدن صحنه اعدام لب و لوچه خود را کج می‌کنند!

هر چند این خانم اکنون در ایران نیست اما باید به ایشان بگوییم که اگر به دست زورگیران میافتادید نه تنها اموالتان مورد سرقت قرار میگرفت بلکه شاید کار به جاهای باریکتری هم میکشید که اگر آبرو داشتید روزی صد بار آرزوی مرگ میکردید.