قلعه نویی: دربی خوب از آب در می آید

به گزارش افکارنیوز به نقل از شبکه خبر، امير قلعه نويي پس از پايان بازي با ملوان درباره اين بازي حرف زد و گفت:در اين بازي خود ما هم دوست داشتيم که به گل برسيم اما اين اتفاق نيفتاد.او اين را گفت و با تشکر از حسين هدايتي و صادق درودگر گفت:جا دارد از زحماتي که اين دو عزيز براي فوتبال کشيده اند تشکر کنم.اين ها مديراني از جنس فوتبال هستند.ضمن اينکه يک کار فرهنگي هم قبل از بازي انجام دادند و سرديسي از سيروس قايقران را به من اهدا کردند که البته لياقت آن را نداشتم.وقتي من مي گويم که در فوتبال بايد آدم هايي از جنس فوتبال حضور داشته باشند به همين دليل است.

ادامه حرف های سرمربی استقلال به بازی با پرسپولیس مربوط می شود. آنجا که او می گوید: «خوشحالم از اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. مشکلی که ما در شهرستانها داریم زمین چمن بد است. به نظر من ملوانی که در ورزشگاه آزادی جلوی ما بازی کرد به مراتب بهتر ازملوانی بود که در انزلی مقابل استقلال قرار گرفت.»

او ادامه می دهد: «با شناختی که من از خودم و یحیی گل محمدی دارم فکر می کنم دیدار خوبی از آب در بیاید.»

قلعه نویی تا به حال در دربی به پرسپولیس نباخته است؛ اتفاقی که خودش دوست ندارد در مورد آن حرفی بزند: «این همه چیز فوتبال نیست. همه چیز دست خدا هست. امیدوارم تماشاگران یک بازی خوب را از بازیکنان دو تیم ببینند.»

سوال بعدي از قلعه نويي در مورد آدم هاي غير فوتبالي در فوتبال است.او هفته پيش از حضور اين آدم ها در فوتبال حرف زد که شايعات زيادي را هم به وجود آورد.آيا منظور امير قلعه نويي شيريني،سرپرست باشگاه سرخپوشان بوده است؟:نه،من اصلا به اين آدم ها کاري ندارم.بايد درباره کساني حرف بزنيم که عقبه اي در فوتبال داشته باشند.کساني که در زمين هاي خاکي فوتبال بازي کرده باشند و به خاطر فوتبال مصدوم شده باشند.من از آدم هايي حرف مي زنم که به خاطر مردم گريه مي کردند و با شادي آنها شاد مي شدند.وقتي کسي اين چيزها را نداند نمي تواند فوتبال را درک کند.