درخشان: توهین به مدیران دردی دوا نمیکند

به گزارش افکتذنیوز به نقل از فارس، حمید درخشان در مورد دربی ۷۶ گفت: بازی پرسپولیس و استقلال همیشه به دلیل بیننده های زیادی که دارد دارای حساسیت های فراوانی است. این مسابقه نقطه عطف فوتبال ایران است. عملکرد بازیکنان، فدراسیون و فوتبال ایران در این مسابقه زیر ذره بین است.

وی افزود: این بازی در تاریخ ثبت می شود به همین خاطر پیروزی در آن از اهمیت فراوانی برخوردار است. هر تیمی که بتواند از لحاظ روحی خودش را در شرایط خوبی قرار دهد می تواند در این دیدار به نتیجه برسد.

درخشان در مورد خاطره خوبش از بازی های دربی گفت: ‌ من دربی های بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم. یک بار به عنوان بازیکن و یکبار به عنوان مربی در این بازی موفق شدم با نتیجه ۳ بر صفر استقلال را ببرم و این دو مسابقه بهترین خاطرات من را در دربی ها رقم زدند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد قرار گرفتن مدیران عامل تیم های سرخابی مقابل یکدیگر اظهار داشت: باید از این مسائل دوری کرد و بهتر است دو تیم به مسائل فنی متمرکز شوند. مدیران عامل هر دو تیم زحمت می کشند و نباید در سکوها زیر سوال بروند. توهین کردن به مدیران دردی دوا نمی کند و باید ما زیر ساخت ها را درست کنیم.

درخشان در مورد پیشبینی اش از دربی عنوان کرد: پرسپولیس اگر هوشیار باشد و دقت کند می تواند در این مسابقه به پیروزی برسد.