گزارش تمرین امروز استقلال

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، تمرین تیم استقلال ساعت ۱۰ صبح امروز در سالن سنجش آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این تمرین بازیکنان استقلال به انجام فعالیتهای قدرتی و بدنسازی و کار با وزنه پرداختند. همزمانی تمرین آبیپوشان با تمرینات تیم ملی پینگپنگ امید و بزرگسالان ایران از نکات جالب تمرین بود.

*امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در گوشه سالن نظاره‌گر تمرین بود و فعالیت‌های بازیکنان را زیرنظر داشت.

* فرزاد حاتمی مهاجم استقلال آخرین بازیکنی بود که به جمع آبی‌ها پیوست و کمی پس از حضور در تمرین در صحبتی که با قلعه‌نویی داشت از شروع تمرین در ساعت ۱۰ اظهار بی‌اطلاعی کرد. حاتمی فکر می کرد که تمرین ساعت ۱۰:۳۰ آغاز می‌شود.

* نکته‌ای که در تمرینات آبی‌پوشان با وزنه مشهود بود انگیزه بالای فرهاد مجیدی بود که متفاوت از سایر بازیکنان به تمرین می‌پرداخت. پس از ۴۵ دقیقه از انجام تمرین با وزنه بازیکنان در دو گروه به انجام تمرینات کششی پرداختند که تمرین آنها در حدود ۲۰ دقیقه به طول انجامید.

* مجتبی جباری و آرش برهانی در تمرین امروز غایب بوده‌اند.

* پس از پایان تمرین خوش و بش مجیدی با قلعه‌نویی و کیانوش رحمتی جالب بود.

* خسرو حیدری پس از پایان تمرین به صورت انفرادی به انجام کارهای استقامتی پرداخت. مربیان استقلال از حمودی و منتظری به صورت انفرادی آزمون دوی استقامت گرفتند.

*در هنگام خروج بازیکنان از سالن هم، مجیدی و رحمتی پس از انجام کار با وزنه آخرین افرادی بودند که از سالن خارج شدند.

* در ابتدای تمرین با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مسئولان استقلال مبنی بر ورود خبرنگاران به مجموعه آکادمی عوامل حراست مانع حضور خبرنگاران شدند که پس از آن با پیگیری‌های میرشاد ماجدی سرپرست استقلال خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را پیدا کردند.

* تمرین استقلال عصر امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار خواهد شد.