پیروانی: درگیری رحمتی و نکونام شایعه است

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، غلامحسین پیروانی در مورد خداحافظی موقت سیدمهدی رحمتی از تیم ملی فوتبال اظهار داشت: دیشب با رحمتی صحبت کردم، به من زنگ زد و گفت به دلیل مشکلات زندگی این تصمیم را گرفته، به او گفتم خوب فکرهایت را کردهای؟ که جواب مثبت داد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم دلیل این تصمیم را باید از خودش پرسید که به خاطر وضعیت روحی‌اش است. من رحمتی را از ۱۶ سالگی‌اش می‌شناسم که زیر نظرم بود. او روحیه بخصوصی دارد. شاید به او کم‌لطفی شده باشد. او اهل مصاحبه هم نبود. کمتر با روزنامه‌ها صحبت می‌کرد. او در تیم ملی امید هم با ما بود، اتفاقا سرباز هم بود که خیلی به او سختگیری می‌کردم اما او خیلی راحت می‌پذیرفت. با توجه به اینکه شاگردم بود، یک روز به او گفتم موهایت بلند است، ‌ کوتاهش کن که فردا دیدم همین کار را کرده است.

مربی سابق تیم ملی امید خاطرنشان کرد: رحمتی پسر خوبی است، دل پاکی دارد، مومن است و اهل نماز و کمک کردن است، حالا نمی‌دانم چه شده که او ناراحت است. خیلی هم مهربان است. از تهران برای چندین خانواده بی‌بضاعت کمک می‌فرستد. تا به او می‌گویم فلان‌کس احتیاج به کمک دارد، ‌ اصلا نه نمی‌گوید. او خیلی هم زحمت کشیده که به اینجا رسیده است. اهل غرور هم نیست، تا زمانی که در شیراز بود که همیشه این‌طور بود.

غلامحسین پیروانی در مورد اینکه گفته می‌شود رحمتی به دلیل اختلاف با یک ملی‌پوش این تصمیم را گرفته است، گفت: او در این مورد یک کلمه هم صحبت نکرد. بحثدرگیری رحمتی با نکونام شایعه است. نکونام هم پسر خوبی است.

سرمربی سابق تیم فجرسپاسی شیراز در مورد دربی روز جمعه نیز تصریح کرد: دربی پرسپولیس و استقلال را هیچوقت نباید پیشبینی کرد. زمانی استقلال خوب بوده، اما پرسپولیس برده، گاهی هم وضعیت سرخها بهتر بوده اما آبیها بردهاند. این بازی قابل پیشبینی است. این روزها که وضعیت روحی استقلالیها بهتر است اما پرسپولیس هم پرسپولیس است دیگر. شیر مرده و زندهاش صد تومان است.