نکونام: با اوساسونا به توافق رسیده بودم

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، جواد نکونام در حاشیه جلسه هماهنگی سازمان لیگ فوتبال و سرمربی تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره خداحافظی سیدمهدی رحمتی از تیم ملی فوتبال و صحبتهایی که درباره اختلاف او با دروازهبان تیم ملی مطرح میشود، توضیح داد: درباره خودم میتوانم صحبت کنم. شما هم به این بحثها توجه نکنید. مگر میشود، دو نفر با هم مشکل نداشته باشند؟ با این همه الان با هم رفیقیم و حرف میزنیم. سنمان هم طوری نیست که بخواهیم حاشیهها را پخش کنیم. ما زبان داریم و همه چیز با صحبت حل میشود. الان هم حل شده است.

وی ادامه داد: در مورد کاپیتانی هم می‌گفتند که نکونام به دنبال بازوبند است اما الان همه چیز روشن شده. من و رحمتی نه قهر هستیم و نه دعوا داریم. به عنوان بازیکن حرفه‌ای این حرف‌ها را می‌زنم. درباره خداحافظی رحمتی هم او چیزی به من نگفته و قطعا زمانی که تیم ملی به او نیاز داشته باشد، بازی می‌کند، همان طور که وحید هاشمیان با یک " همت ملی " به تیم ملی آمد.

بازیکن سابق اوساسونا همچنین درباره مذاکراتی که با این باشگاه داشته، عنوان کرد: صحبت‌هایی را با مدیرعامل اوساسونا داشته‌ و حتی به توافق کامل رسیده‌ بودم اما نمی‌دانم چرا به یکباره مدیرعامل اوساسونا گفت، نکونام را نمی‌گیریم و این انتقال منتفی است.

بازیکن استقلال تهران همچنین درباره داربی این هفته‌ بیان کرد: داربی هم دیدار سختی است. امیدوارم بازی خوبی باشد و برای هیچ کس اتفاقی نیفتد.

نکونام همچنین درباره غیبت علی کریمی در بازی روز جمعه به دلیل مصدومیت گفت: آرزوی سلامتی برای کریمی دارم، چون سلامتیاش از هر چیزی مهمتر است و یک بازی مهم نیست. امیدوارم هر چه زودتر خوب شود و در ادامه بازیهای نیم فصل برای پرسپولیس به میدان برود.