نکونام: برای بازگشت رحمتی صحبت می‌کنم

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، جواد نکونام که صبح امروز در آکادمی تیمهای ملی حاضر شده بود در خصوص صحبت هایی که مبنی بر خداحافظی رحمتی و مشکلات با او مطرح میشود عنوان کرد: من در سالن آکادمی وزنه میزدم که متوجه شدم مسئولان جلسهای با کیروش دارند در مورد رحمتی هم بهتر است در مورد خودم صحبت کنم.

وی در مورد اینکه بحثهای زیادی صورت گرفته مبنی بر اینکه علت خداحافظی رحمتی نکونام است خاطرنشان کرد: زیاد به حرف‌ها توجه نکنید می‌گویند قرار است دلار هم هزار تومان شود هر وقت واقعیت پیش آمد آن وقت اظهارنظر کنید.

نکونام در مورد اینکه آیا اختلافی با رحمتی دارد یا خیر یادآور شد: مگر می‌شود دو نفر با هم مشکل نداشته باشند اما اینکه می‌گویند در درون زمین با هم حرف نمی‌زنند، پاس نمی‌دهند این گونه نیست. سنمان به آن حدی رسیده که بچه نیستیم تا قهر کنیم.

وی افزود: مشکل شاید به وجود آید همانطور که در بحثکاپیتانی استقلال همه می‌گفتند نکونام دنبال کاپیتانی است اما متوجه شدند که من هیچ سودی از این موضوع نبرده‌ام. نه بحثو نه دعوایی بوده.

وی در مورد اینکه آیا درباره بازگشت رحمتی تلاش خواهد کرد گفت: مهدی با من صحبت نکرده روز گذشته از طریق روزنامه‌ها و مطبوعات متوجه شدم. قطعاً اگر نیازی باشد این کار را خواهم کرد همانطور که برای وحید هاشمیان یک همت ملی تلاش کرد. قطعا خودم این کار را می‌کنم زیرا رحمتی دوست و بازیکن چندین ساله من است.

بازیکن تیم استقلال در مورد دربی تصریح کرد: دربی همیشه بازی سخت و حساسی بوده امیدوارم بازی خوبی در دو تیم شاهد باشیم و هیچ اتفاق خاصی برای هیچ کسی رخ ندهد.

وی در مورد غیبت علی کریمی در پرسپولیس یادآور شد: اول برای کریمی آرزوی سلامتی می‌کنم زیرا سلامتی از همه چیز مهمتر است. امیدوارم هر چه زودتر خوب شود و بتواند به میادین بازگردد.

نکونام در پاسخ به اینکه چه تیمی شانسش برای پیروزی بهتر است گفت: هر تیمی که بهتر بازی کند شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت.

وی در پاسخ به پیشنهادهایی که برای جذب او صورت گرفته بود یادآور شد: با صحبت هایی که انجام دادیم تا آخر فصل در استقلال ماندگار شدم امیدوارم در پایان فصل هم این موضوع با قهرمانی استقلال به پایان برسد.