به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، تیم فوتبال استقلال برای ادامه لیگ و بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس تمرینات خود را به صورت قدرتی و همراه با وزنه زیر نظر امیر حاج قاسم مربی بدنساز این تیم در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام داد.

امیر قلعه‌نویی در رابطه با وضعیت بدنی آبی پوشان گفت: شرایط بدنی تیم ما و سایر تیم‌های لیگ برتر اصلا مطلوب نیست، چون زمان‌های خوب فصل را به خاطر تعطیلات بیش از حد از دست دادیم و الان مجبوریم که تمرینات را به صورت فشرده انجام دهیم.

قلعه‌نویی به کیفیت زمین‌های ورزشگاه‌های ایران اشاره کرد و ادامه داد: با این زمین‌های خراب طبیعتا بازیکنان انرژی بیشتری مصرف می کنند و دچار مصدومیت می‌شوند که شما ببینید بیشتر بازیکنان ایران دچار این وضعیت می‌شوند. مخصوصا تیم ما که در لیگ برتر و جام حذفی بازی می‌کند، همچنین در اسفند ماه بازی‌هایمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود که باید بیشتر روی بدن بچه‌ها کار کنیم.

قلعه‌نویی در مورد داربی و وضعیت این تیم نیز گفت: خدا را شکر مصدوم یا محروم خاصی نداریم و تمامی بازیکنانمان هستند.

سرمربی استقلال در مورد حضور فرهاد مجیدی در داربی گفت: باید شرایط تیم را بررسی کنیم و اگر نیاز باشد استفاده می‌کنیم.

وی که سابقه برد در داربیهای گذشته را در کارنامه خود دارد در خصوص نتیجه بازی روز جمعه گفت: اولا من خوشحال هستم که پرسپولیس یک مربی فهیم ، جوان و کاربلد از جنس فوتبال دارد، ضمن این که گل محمدی بچه محل ما محسوب میشود. در مورد نتیجه باید این را بگویم که نتیجه دست خداست و من امیدوارم که داربی خوبی باشد و هر دو تیم یک بازی خوب را انجام دهند و چه آنهایی که به استادیوم میآیند و چه آنهایی که از تلویزیون بازی را میبینند لذت ببرند.