به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، محمد نقی کلانتری افزود: رقابتهای بین المللی جایزه بزرگ ایوان یاریگین روسیه روزهای شش تا هشت بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار می شود.

وی افزود: مصطفی حسین خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم و محمدرضا آذرشکیب در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان استان تهران در این دوره از رقابتها حضور دارند.

مسابقات تیراندازی جام " هوای پاک " محیط زیست تهران در دماوند برگزار شد

رقابتهای مسابقه تیر اندازی جام هوای پاک یگان کل حفاظت محیط زیست تهران به میزبانی دماوند برگزار شد.

رقابت تیراندازی محیط‏ بانان برتر استان تهران به میزبانی شهرستان دماوند با عنوان " روز هوای پارک " با شناخت نفرات برتر خاتمه یافت.

اسامی برترینهای این رقبت به این شرح است:

نفر اول اکبر میرزاکریمی از فیروزکوه، نفر دوم جهانبخش سرخاب از دماوند، نفر سوم رمضان کریمی از دماوند، نفر چهارم عرفان شکاری از تهران، نفر پنجم مصطفی میرزاکریمی از دماوند ازجمله نفرات برتراین رقابت هستند.

گفتنی است، این مسابقه توسط هیئت تیراندازی دماوند و مربیان آموزش پادگان حیدر کرار داوری شد.

پیکارهای کشتی آزاد انتخابی آزاد و فرنگی شهرستان ری برگزار شد

پیکارهای کشتی انتخابی آزاد و فرنگی شهرستان ری در دو گروه سنی نوجوانان و جوانان تحت عنوان جام فجر ۹۱ در سالن کوثر برگزار شد.

در این رقابتها در گروه سنی نوجوانان و در کشتی آزاد تیم سیزده آبان با کسب ۸۶ امتیاز و چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیمهای علی ابن ابیطالب(ع) با ۷۸ امتیاز و باقرشهر هم با ۷۸ امتیاز بترتیب دوم و سوم شدند.

در این رقابتها و در اوزان مختلف علیرضا توکلی، محسن دادگر، میلاد نیازی، رضا آقامیرزایی، میلاد قربانی، محمد حسین نور محمدی، حسین سلیمان پور، حسین شکری، آرش دادستانی و رضا شکری به قهرمانی رسیدند.

همچنین در پیکارهای گروه سنی جوانان در کشتی آزاد تیم باشگاه علی ابن ابیطالب(ع) با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز و ۷۵ امتیاز به قهرمانی رسید و تیم های سیزده آبان و شهید محمدی نیز بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

در پیکارهای کشتی فرنگی جوانان تیم کوثر قدرت خود را به رخ حریفان کشید و با شایستگی با کسب ۷۸ امتیاز به قهرمانی دست یافت و تیمهای سیزده آبان و شهید بهشتی در رتبه های دوم و سوم جای گرفتند.

گفتنی است، این رقابتها که از اول بهمن ماه آغاز شده بود، امروز دوم بهمن ماه به پایان رسید.

شهرری میزبان مسابقات کشتی جام فجر شد

مدیر روابط عمومی هیئت کشتی استان تهران گفت: بر اساس جلسات مختلف تشکیل شده در هیئت کشتی، شهرری میزبان رقابتهای کشتی جام فجر شد.

اسماعیل خان بابایی افزود: رقابتهای کشتی جام فجر استان تهران از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه در شهرری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این رقابتها در رده سنی جوانان برگزار می شود و هیئت کشتی شهرستان شهرری با دو تیم و دیگر هیئتهای استان با یک تیم در رقابت های جام فجر تهران حضور خواهند داشت.

جشنواره ورزشی فجر استان تهران در ۵۱ رشته برای مردان و ۴۳ ویژه بانوان در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.