کری خوانی های پیش از دربی در نود

سرویس ورزشی افکار نیوز - برنامه ی نود دوشنبه شب در حالی به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت که همراه با حواشی جالبی بود :


کمک داور جالب
در قسمت دوربین نود تصاویری از بازی های رسمی دسته یک قائم شهر پخش شد که کمک داور بازی با لباس شخصی کنار زمین ایستاده بود
از نکات جالب دیگر نداشتن کفش و استفاد از تلفن همراه هنگام بازی توسط این کمک داور بود.
فردوسی پور: جالب است عجب تحرکی ام داره کفش هم که نداره.. با موبایل اشم صحبت میکنه به.. به.. همه چی داره..


قرعه کشی فوق مدرن!!

در بخش دوربین نود تصاویری از قرعه کشی جام حذفی پخش شد که در آن تصاویر قرعه کشی در لیوان یک بار مصرف انجام شده بود.
در ادامه گزارشی هم از مراسم قرعه کشی جام حذفی و حاشیه های آن پخش شد و سپس صادق صدیقی نماینده سازمان لیگ روی خط آمد تا و در مورد این نوع قرعه کشی صحبت کند.

فردوسی پور: شیوه قرعه کشی جام حذفی و انتخاب میزبان این مسابقات قدیمی و منسوخ شده است؟؟ این که از لیوان انگیری برد استفاده کنید خیلی جالب نیست مگر یک تخم مرغ شانسی چند؟؟ بهتر نبود از یک ظرف بهتر استفاده می کردید؟!
نماینده سازمان لیگ صدیقی: هدف ما سلامت قرعه کشی بود که این مسئله رعایت شد.



کری خوانی های پیش از دربی
گزارشی از واکنش پرسپولیسی ها درباره اظهارات فتح‌الله‌زاده مبنی بر این که بازی سال ۷۸ می‌توانست شش بر صفر به سود استقلال به پایان رسد ولی ازما خواسته بودن آرام تر بازی کنید، پخش شد.
پس از پخش گزارش که مصاحبه با افراد مختلف شرکت کننده در دربی بود افشین پیروانی پیشکسوت پرسپولیس روی خط ارتباطی برنامه نود آمد.
پیروانی با گلایه آغاز کرد: من در آن بازی کاپیتان پرسپولیس بودم. وقتی نه نفره شدیم می‌خواستیم تیم را به نشانه اعتراض بیرون ببریم.
پیروانی ادامه داد: اما آقای فائقی آمد کنار خط و با ما صحبت کرد و گفت بازی را ادامه بدهید. آقایان استقلالی برایشان خوب نیست که قبل از دربی این جنجال را راه انداخته‌اند.
وی یاد آور شد: سه برد بزرگ و تاریخی در دربی داریم. یکی ۶ تای سال ۵۲ است که فیلم‌هایش هم نابود کرده‌اند
یکی همان تساوی در دربی ۹ نفره، ویکی هم برد پارسال بود.
عادل به پیروانی گفت: الان دارید کری می‌خوانید؟
پیروانی: الان مجیدی هم می‌تواند بیاید عدد ۴ را نشان بدهد. ولی من دارم در مورد دربی ۹ نفره صحبت می‌کنم. یعنی چه که این حرف‌ها را می‌زنند؟ من آن زمان بازیکن بودم. می‌دانم بازیکن در دربی به حرف هیچ کسی گوش نمی‌کند و اگر موقعیت گل داشته باشد حتما گل می‌زند. دل من به درد آمده با این حرف‌هایی که استقلالی‌ها می‌زنند هم استقلالی ها دوست دارند به ما گل بزنند هم پرسپولیسی ها دوست دارند به استقلال گل بزنند.


نظر سنجی از جنس دربی(پرسپولیس پیروز نظر سنجی)
سوال نظرسنجی ۹۰ در مورد این بود که کدام تیم برنده دربی می شود؟ نکته جالب این قرعه کشی احساسی بودن رای هوادارن متعصب دوتیم بود ومانند همیشه تعداد رای پرسپولیس بیشتر از استقلال شد.
در نظر سنجی نود پرسپولیسی ها از استقلالی ها پیشی گرفته اند حالا باید دید در روز جمعه هم آیا پرسپولیس پیروز می شود یا نه؟؟

ا - استقلال(۴۰ درصد برد استقلال)
۲ - مساوی(۱۱ درصد)
۳- پرسپولیس (۴۹ درصد به برد پرسپولیس)