پیش بینی طباطبایی از نتیجه دربی

به گزار شافکارنیوز به نقل از فارس، هادی طباطبایی در مورد دربی ۷۶ گفت: به نظر میرسد بازی با کیفیتی را شاهد باشیم زیرا استقلال در ۲،۳ سال اخیر بهترین تیم ایران بوده و شایستگی قهرمانی داشته است. در این فصل هم نقاط ضعفش را با جذب بازیکنان جدید پر کرد و اکنون در هر پست ۲ بازیکن درجه اول دارد و بهترین تیم ایران است.

وی ادامه داد: ‌ پرسپولیس اما فصل را خوب شروع نکرد که این دلیل بر بد بودن این تیم نیست، نواقصی وجود داشت که اکنون پتانسیل نهفته‌ پرسپولیس آزاد شده است. بازیکنان این تیم خودشان را احیا کرده اند و اکنون بدون استرس بازی می‌کنند. بنابراین با توجه به روند خوب استقلال و شرایط رو به رشدی که پرسپولیس دارد تقابل کیفیت بازی استقلال و شرایط خوب و روانی پرسپولیس می‌تواند یک بازی دیدنی را رقم بزند.

دروازه‌بان پیشین استقلال در مورد اینکه کدام چهره مرد دربی ۷۶ خواهد شد، گفت: یک نگاه عامه‌پسند داریم و اینکه اگر بازیکنی گل بزند و با انجام چند تا دریبل از سوی هواداران مرد دربی لقب می‌گیرد، اما نگاه فنی هم وجود دارد اینکه برخی بازیکنان رکن اصلی تیم هستند و بازیشان به چشم نمی‌آید. بعد از بازی بهتر می‌توان در این مورد صحبت کرد.

طباطبایی در مورد نتیجه دربی گفت: روی کاغذ استقلال می‌تواند برنده بازی باشد اما با شرایط جدید پرسپولیس ممکن است اتفاقاتی در میدان رخ بدهد که قابل پیش‌بینی نیست. من تصور می‌کنم اگر بردی باشد، این برد برای استقلال است هرچند تصور می‌کنم بیشتر این بازی مساوی تمام شود.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال ایران در مورد کناره‌گیری مهدی رحمتی از تیم ملی، گفت: من دلیل جدایی رحمتی را نمی‌دانم به همین دلیل هم حرفی نمی‌زنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود رحمتی برای جذب دروازه‌بان دورگه از تیم ملی کناره‌گیری کرده است، گفت: شاید دلیلش این نباشد به همین خاطر من نمی‌توانم تخیلی صحبت کنم.

طباطبایی در مورد اینکه حضور یک دروازهبان دورگه در تیم ملی را چطور میبیند، گفت: مگر در پستهای دیگر بازیکن دورگه نداشتیم، چه اشکالی دارد اگر دروازهبان عِرق ملی دارد و توانمند هم است، بیاید و به تیم ملی کمک کند، مثل بقیه که آمدند