این دربی با بقیه دربی‌ها متمایز است
افکارنیوز گروه ورزشی:

پژمان جمشیدی هافبک سالهای نه چندان دور پرسپولیس که بسیار زود مستطیل سبز را کنار گذاشت در گفتگو با افکار نیوز از دربی هفتاد و ششم و روزگاری که خودش پیراهن سرخ بر تن داشت سخن گفت.

دربی هفتاد و ششم:همیشه در طول تاریخ بازی این دو تیم حساس بوده، درست است که می گویند که فقط سه امتیاز در میان است اما برای تماشاگران خیلی بیشتر از این ها پیروزی در این بازی ارزش دارد. این دربی با بقیه دربی ها متمایز است؛ فکر می کنم طی سالهای قبل این تنها بازی باشد که هر دو تیم پر از ستاره های فوتبال ایران هستند و همین بازی را جذاب تر می کند.

بهترین خاطره از دربی:
۸ بار در دربی تهران بازی کردم و به جز یکی دو بازی اول در بقیه بهترین بازی هایم را انجام دادم چون بازی های حساس برایم بسیار مهم تر بود و دوست داشتم بهترین باشم. بهترین خاطره ام از دربی آن بازی بود که برای ما یحیی گل محمدی و بهنام ابوالقاسم پور گل زدند.

بدترین خاطره از دربی:شکست تلخ سه بر دو مقابل استقلال در ثانیه های آخر تلخ ترین بازی ام بود. یادم می آید دقیقه ۸۶ بود که دیدم روی اسکوربورد ورزشگاه زده بود که ما دو بر یک جلو هستیم. نفس راحتی کشیدم که بازی را داریم می بریم اما ورق برگشت و ثانیه آخر بازی را باختیم. دقیقا بلایی که سر استقلال با غرورش فصل قبل افتاد آن سال به شکلی دیگری گریبان ما را گرفت.

پیش بینی نتیجه:پیش بینی خیلی سخت است در این بازی های نمی توان راحت گفت چه تیمی می برد. از صمیم قلب دوست دارم هوادراهای پرسپولیس را خندان ببنیم و امیدوارم تیمم با گل کریم انصاری فر بتواند بازی را ببرد.

حرف آخر:
استقلال بهترین تیم دهه اخیرش را در این فصل دارد و مربی بزرگی مثل امیر قلعه نوعی را بالای سرش می بیند. پرسپولیس هم اینقدر در سالهای قبل بد بوده که این روزها برایش خوب تلقی می شود اما در کل تیم آماده شده است. امیدوارم بازی خوبی از اب در بیاید.