سونامی تغییرات گسترده در روزنامه دولت

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، بر این اساس غلامحسین اسلامیفرد سردبیر کل نشریات موسسه ایران، ابوالقاسم وطندوست معاون اداری مالی ، میکائیل محسنی مدیر امور اداری، میعاد صادقی مدیر عامل موسسه شهرستانها، هاشم سروشپور دبیر کمیته انضباطی و سردبیر ایران زمین و قاسم اسلامیفرد مدیر امور چاپ از سمت خود عزل شدند و در نامه صادرشده برای عزل آنها تاکید شده که از تمامی سمتهایی که در مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی دارند بدین وسیله برکنار میشوند.

بر اساس این گزارش در این تغییرات گسترده خلیلیان جایگزین مصفا سرپرست حراست مؤسسه شده است؛ این درحالی است که سرپرست حراست را باید وزارت ارشاد تعیین کند.

همچنین مسئول حفاظت فیزیکی مؤسسه نیز تغییر کرده و بر این اساس بوربور جایگزین علمی شد.

از دیگر تغییرات صورت گرفته تغییر مدیر مسئول شبکه ایران بود که ابوالفضل عطایی بعنوان مدیرمسئول شبکه و ساقیان به عنوان سردبیر منصوب شدند.

هادی آقاجانی در حکمی جدید مسئولیت روابط عمومی را برعهده گرفته و مختار پرتو مسئول سابق روابط عمومی نیز عزل شد.

بر این اساس حاج ابراهیمی مدیرعامل مؤسسه شهرستان‌های ایران شد و مجتبی ناوندی سردبیر روزنامه شد.

همچنین در احکام دیگر اصغر بالسینی سردبیر سابق روزنامه و همچنین سرودلیر مدیر سابق شبکه ایران به عنوان مشاوران مدیرعامل انتخاب شدند.

به گفته یکی از معزول شدگان به طور شفاهی گوشزد شده است که از حضور آنها در مؤسسه جلوگیری به عمل آید.

دو جریان کنونی و سابق در موسسه ایران در محافل سیاسی به عنوان بازوی رسانه ای جریان انحرافی شناخته می شوند.

گفته می‌شود روزنامه ایران ویژه‌نامه‌ای ۶۰ صفحه‌ای با عنوان مهدویت چاپ کرده که قرار است فردا همراه با روزنامه توزیع شود.

به گزارش فارس بیش از ۱۰ روز پیش نیز «حنیف حسین ستاریان» به عنوان مدیر عامل مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران منصوب شد که در پی این تغییرات «مصیب نعیمی» مدیر مسئول سابق این روزنامه از سمت خود استعفا داد. این تغییرات در حالی صورت گرفت که «مجید امیدی‌شهرکی» هم در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران جایگزین علی‌اکبر جوانفکر که در حال حاضر در اوین به سر می‌برد، شده است.

هفته گذشته نیز اعضای هیئت مدیره این روزنامه تغییر کردند.