به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، حمید بابازاده در رابطه با بازی ۷۶هفتاد و ششم استقلال و پرسپولیس گفت: جو همه داربیها مثل هم است و هر دو تیم برای برد به میدان میآیند و خیلی وقتهاست که برای نباختن به میدان میآیند.

او در رابطه با شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و با توجه به اینکه در نیم فصل اول نتوانست خودش را نشان دهد، ولی با جذب بازیکنان جدید و استفاده از بازیکنان خوب قدیمی‌اش عملکرد خوبی را داشته است و مطمئنا بازی سختی را در مقابل این تیم خواهیم داشت.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در ادامه در رابطه با وضعیت آمادگی مهدی رحمتی گفت: شرایط رحمتی خوب است و عملکردش در این فصل از رقابت‌ها فوق‌العاده بوده است. مهدی تمرکز خوبی را در طول بازی‌های این فصل داشته و یکی از مهره‌های موثر در نتیجه‌گیری خوب استقلال بوده است.

بابازاده در پاسخ به این سوال که آیا خداحافظی مهدی رحمتی از تیم ملی لطمه‌ای به استقلال وارد نمی‌سازد، گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. چرا که این مسئله امری طبیعی در همه جای دنیا است. هنوز مهدی رحمتی دلایل اصلی خداحافظی‌اش را نگفته و به نظرم هر اظهارنظری در این زمینه درست نیست چرا که منتقدین و سایرین دلایل اصلی خداحافظی وی را نمی‌دانند، به هر حال شاید تشخیص رحمتی این باشد که نفر دیگری بهتر است در تیم ملی باشد. آن چیزی که اهمیت دارد این است که رحمتی عملکردش در ادامه فصل هم خوب باشد.

مربی دروازهبانهای استقلال در پایان در پاسخ به کریخوانیهای مسئولان تیم پرسپولیس برای این دیدار گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و حتما کادر فنی این تیم از تواناییهای تیمشان مطلع هستند که کری میخوانند و حتما مطمئن هستند که میتوانند برنده باشند که این گونه صحبت میکنند ولی مطمئنا ما هم آمادهایم و تنها برای برد به میدان میرویم.