کی روش دو جلسه محروم شد

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، اخراج کارلوس کیروش در بازی با کرهجنوبی تنها به محرومیتش برای بازی با ازبکستان ختم نشد و کمیته انضباطی فیفا پس از بررسی گزارش ناظر و داور مسابقه نهایتا حکم به محرومیت ۲ جلسهای سرمربی تیم ملی ایران داد.

فیفا بر اساس گزارش ناظر فیفا و این ادعا که کی‌روش از الفاظی علیه کاپیتان کره‌جنوبی استفاده کرده حکم به این محرومیت داده است. این در حالی است که کی‌روش پس از اخراجش گفته بود در اعتراض به بازیکن کره که مدام از آرنجش استفاده می‌کرده به داور گفته باید او را اخراج می‌کرده.

پس از اعلام رای فیفا فدراسیون فوتبال به رای صادره اعتراض کرده تا این محرومیت به یک جلسه کاهش یابد تا کی‌روش بتواند در دیدار حساس مقابل قطر در دوحه روی نیمکت تیم ملی بنشیند. حتی پیش از این گفته شده بود که تصاویری از عملکرد بازیکنان کره‌ای که با آرنج به صورت بازیکنان تیم ایران زدند برای فیفا ارسال شده است.

باید منتظر ماند و دید که فیفا با استدلال‌های فدراسیون فوتبال ایران متقاعد می‌شود یا اینکه لابی قدرتمند قطری‌ها در فیفا، پرونده‌های انضباطی گذشته کی‌روش و شرایطی که در مجامع بین‌المللی علیه ایران وجود دارد حق تیم ملی ایران را پایمال می‌کند.

بیتردید نبود کیروش روی نیمکت تیم ملی در بازی با ازبکستان تاثیر زیادی در ناکامی حاصل شده داشت و عمده کارشناسان هم بر این موضوع تاکید داشتند و معتقد بودند اگر او بود، تیم ملی ایران میتوانست گل خورده را تا پایان کار جبران کند.