رسوایی ده نمکی به سیاست مداران رسید

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، "رسوایی" ساخته دهنمکی که یکی از فیلمهای بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر است، شامگاه گذشته برای برخی از چهرههای سیاسی، نمایندگان مجلس و فیلمسازان نمایش داده شد.

شامگاه گذشته دوشنبه ۲ بهمن‌ماه فیلم " رسوایی " تازه‌ترین اثر مسعود ده‌نمکی برای چهره‌های سیاسی و مسئولان کشوری و لشکری و برخی از فیلمسازان و اهالی رسانه نمایش داده شد.

در این مراسم، که اکران خصوصی فیلم پیش از جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شد چهره‌هایی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، غلامعلی حداد عادل، علی مطهری، الیاس نادران، محسن رضایی، حجت‌الاسلام حمید رسایی، محمد علی رامین، حجت‌الاسلام تقوی، سردار رادان، سردار ربانی، وحید جلیلی و تعدادی از بازیگران فیلم و اهالی رسانه حضور داشتند.

در این فیلم اکبر عبدی برای اولین‌بار در نقش یک روحانی جلوی دوربین رفته و تاکنون خلاصه داستان مشخصی از این فیلم منتشر نشده است، اما داستان فیلم " رسوایی " درباره یک روحانی است و حاشیه‌هایی که برای او و یک دختر پیش می‌آید.

از همین رو موضوع فیلم جدید ده‌نمکی حساسیت‌هایی را دربر دارد و اکران فیلم برای چهره‌های سیاسی، شخصیت های مختلف در حوزه های متفاوت فرهنگی، اجتماعی و برخی از روحانیان بهاین منظور بوده که واکنش آنها را درباره فیلم کسب کنند.

در نشست دیشب فیلم با نظرات موافق و مخالف زیادی رو به رو شد.

مسعود ده‌نمکی در توصیف فیلم " رسوایی " در بخشی از صحبت‌های خود اشاره کرد که کارگردان نباید فیلم‌اش را توصیف کند و اگر توضیحات فیلمساز برای تبیین اثر لازم باشد نشان از ضعف کار دارد.

این کارگردان همچنین تاکید کرد که باید بتوانیم با جرات درباره روحانیت فیلم بسازیم.