نبی: رحمتی در فهرست ۵۰ نفره تیم ملی

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مهدی محمد نبی در مورد حضورش به عنوان سرپرست تیم ملی گفت:من در بازیهای غرب آسیا این مسئولیت را پذیرفتم تا خللی در امور به وجود نیاید و تا زمانی که سرپرست جدید را مشخص کنند، قاعدتا این مسئولیت را بر عهده دارم. درخواستم از اهالی ورزش و رسانه این است که تلاش کنند وفاق ملی بیشتری ایجاد شود زیرا بازیهای حساسی پیش رو داریم و نظرهایشان را به ما بگویند و مطمئن باشند از آنها استفاده میکنیم.

وی در مورد گزینه نهایی سرپرستی تیم ملی و زمان انتخاب آن گفت: فعلا به جهت بازی با لبنان که در بهمن ماه پیش رو داریم من سرپرست تیم ملی هستم و در نهایت با کفاشیان به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستیم. کی‌روش هم ارتباط بسیار خوبی با بخش‌های اجرایی فدراسیون دارد و همه در تلاشیم تا به تیم ملی کمک کنیم.

دبیر فدارسیون فوتبال در مورد خداحافظی سید مهدی رحمتی از تیم ملی گفت: رحمتی قاعدتا باید قبل از رسانه‌ای کردن کناره‌گیری خود این مسئله را با کی‌روش مطرح می‌کرد. قاعدتا انتشار این گونه مطالب بدون آنکه قبل از آن صحبتی با مسئولان فدراسیون یا سرمربی تیم ملی شده باشد، کار پسندیده‌ای نبوده است. همانطور که کفاشیان اعلام کرده با کی‌روش در این مورد صحبت می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد نظر او را جلب کنیم تا این موضوع حل شود و مشکل خاصی وجود نداشته باشد. بازیکنان تیم ملی هر چقدر با تجربه‌تر می‌شوند باید بدیهیات را رعایت کنند. رحمتی باید قبل از رسانه‌ای شدن این موضوع با سرمربی تیم مشورت می‌کرد.

نبی در مورد اینکه گفته می‌شود دانیال داوری مشکل سربازی دارد، گفت: از نظر ما ثبت نام او در تیم ملی ایران انجام شده و مسئله‌ای در این مورد وجود ندارد و داوری هم مثل دژاگه و قوچان‌نژاد می‌تواند در تیم ملی بازی کند.

وی در مورد اینکه آیا مهدی رحمتی از فهرست ۵۰ نفره تیم ملی کنار گذاشته شده است، گفت: خیر مهدی رحمتی در فهرست ۵۰ نفره تیم ملی حضور دارد و ما نام او را برای مقدماتی جام جهانی و همچنین مقدماتی جام ملت‌های آسیا رد کرده‌ایم. پس کی‌روش هم روی او نظر مثبتی داشته است.

نبی در مورد اینکه گفته شده انتخابات هیئت فوتبال استان فارس ابطال شده ،گفت:همانطور که علی کفاشیان گفت این انتخابات سالم بود و در نتیجه آن به قوت خود باقی است.