به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، میرشاد ماجدی در جمع خبرنگاران در کمپ استقلال درباره داربی روز جمعه گفت: استقلال وضعیت خوبی دارد و فقط این را میتوانم بگویم که بازیکنان ما واقعا زحمت کشیدهاند. علیرغم اینکه ناملایمات و کمبودهایی بوده اما با لطف باشگاه حل شده است. الان هم که در صدر هستیم و برای پیروزی مقابل پرسپولیس به میدان میرویم. هواداران هم باید به تیمشان ببالند که جایگاه فعلی استقلال با یک سری سختیها به دست آمده است. با این حال از صمیم قلب آرزو میکنم که روز جمعه با یک بازی جوانمردانه و خوب پیروز شویم.

سرپرست استقلال افزود: به نظر خودم داربی این هفته بازی خوبی از آب درمی‌آید چون تمام بازیکنان تیم‌مان هستند و نه محروم داریم، نه مصدوم. حریف هم با توجه به نتایج اخیرش نشان داده که تیم خوبی است.

وی همچنین درباره خاطراتش از داربی‌های قدیم استقلال گفت: در چهار داربی حضور داشته‌ام که در هیچ کدام از آنها شکست نخوردیم. بهترین خاطره‌ام هم به اسفند ۱۳۷۰ برمی‌گردد که تا دقایق پایانی ۲ بر صفر جلو بودیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم بزنیم.

وی همچنین در پاسخ به توضیح خبرنگاری مبنی بر اینکه زیباترین کری‌ای که تا حالا شنیده است چه بود، عنوان کرد: اهل این کارها نبوده و فردی واقع‌گرا هستم. تنها آرزو می‌کنم که بازی جمعه به نفع استقلال تمام شود.

ماجدی در پایان با اشاره به اینکه خداحافظی رحمتی از تیم ملی عجولانه بود، افزود: باید صحبتهای رحمتی را میشنیدند و از کسی که سالها از سنگر ایران دفاع کرده، به این راحتی نمیگذشتند. کیروش مربی حرفهای است که در این زمینه متاسفانه سریع تصمیم گرفت و حرفهایگری نکرد. تصمیمگیری عجولانه با دانش حرفهای فرق میکند.