تاج: کی روش از خواسته هایش دست کشید

سرویس ورزشی افکار نیوز - مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با رادیو جوان در مورد بحثهایی که با کیروش در رابطه با برنامهریزی لیگ و تشکیل اردوهای تیم ملی داشتند اظهار کرد : آقای کی روش صحبت مناسبی داشتند که تیم ما باید به جام جهانی برود تیم های موجود در گروه ما هیچ کدام صعود کننده و سقوط کننده نیستند ولی ما باید صعود کنیم


وی افزود: من هم خودم این موضوع را قبول دارم درتمام دنیا فوتبالی‌ها را به دو قسمت تقسیم ‌می‌کنند. تیم‌هایی که به جام‌جهانی می‌روند و تیم‌هایی که از جام‌جهانی باز می‌مانند. ما هم باید به جام‌جهانی صعود کنیم.


تاج عنوان کرد: ما جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان رادر پیش رو داریم و باید طبق برنامه‌ریزی، لیگ برتر را اردیبهشت‌ماه به پایان برسانیم واین ها الزام های ما هستند و به همین جهت تعاملی باهم داشتیم و خوشبختانه کی‌روش دست از این خواسته اش که بازیکنان به طور کامل در اختیار تیم ملی باشند و آخر هفته در تمرین باشگاه‌‌های خود شرکت کنند دست کشیده است.


تاج ادامه داد: و ایشان هم قبول کردنند که ما نمی توانیم مانند کشور قطر عمل کنیم و بیش از ۴۰ روز بازیکنان را در اختیار داشته باشیم با تمام این شرایط قرار شد که بازیکنان به طور مقطعی در اختیار تیم ملی برای حضور در اردوها قرار بگیرند.

سرپرست سازمان لیگ برتر در مورد انتخاب غلامرضا بهروان به عنوان مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت: آقای بهروان با توجه به تجربه ای که دارند وشناخت خوبی که داشتند بهترین گزینه برای ما بودند.

وی افزود: هدف ما در لیگ دسته اول این است که بتوانیم شرایط این لیگ و تیم های صعود کننده را به رقابت های لیگ برتر نزدیک کنیم. این یکی از خواسته های مهم ما از آقای بهروان است و امیدواریم بتوانند با تجربه ای که دارند شرایط را به این سمت ببرند.

مهدی تاج خاطر نشان کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا تیم هایی که به رقابت های لیگ برتر صعود می کنند امکانات و بودجه مالی و کافی را برای حضور در این رقابت ها داشته باشند. باید کار را به سمتی پیش ببریم که تیم هایی که استاندارهای لازم را ندارند و به لیگ برتر صعود می کنند، اجازه حضور در این رقابت ها را نداشته باشند.