به گزارش افکارنیوز به نقل از برترین ها، بهترین مکان برای انبار کردن وسایل خانه، جاهایی است که کسی فکرش را هم نمی کند. حتی در خانه های نقلی هم جاهایی هستند که می توانید بدون نیاز به فضای بیشتر، خرده ریزه های خود ر انبار کنید. همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد. می توانید از وسایل خانه استفاده چند گانه داشته باشید یا فضاهای منفی و بلااستفاده را به انباری مفید تبدیل کنید.


بهترین مکان برای انبار کردن وسایل خانه، جاهایی است که کسی فکرش را هم نمی کند. حتی در خانه های نقلی هم جاهایی هستند که می توانید بدون نیاز به فضای بیشتر، خرده ریزه های خود ر انبار کنید. همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد. می توانید از وسایل خانه استفاده چند گانه داشته باشید یا فضاهای منفی و بلااستفاده را به انباری مفید تبدیل کنید.


میز ناهارخوری


از مبلمان خانه می توان به عنوان محلی برای انبار وسایل نیز استفاده کرد. می توانید زیر میز ناهارخوری الواری چوبی قرار دهید و کتاب و دیگر وسایل را روی آن بچینید. می توانید از صندوق های قدیمی به عنوان میزناهارخوری استفاده کنید و داخل آن هر وسیله اضافه ای که دارید، انبار کنید.


زیر کاناپه


افرادی که خانه های کوچک و نقلی دارند، می توانند کاناپه هایی خریداری کنند که در زیر خود کشو دارد.


در کمد دیواری


می توانید داخل در کمد دیواری خود طبقه های باریکی بسازید و وسایل کوچک را داخل آن قرار دهید. می توانید داخل در کمد قلاب بزنید و کیف های خود را از آن آویزان کنید. از آنجا که کیف ها بندهای کوتاه و بلندی دارند، می توانید این قلاب ها را در ارتفاع های کوتاه و بلند نصب کنید تا همه کیف ها بدون مزاحمت آویزان بمانند.


داخل فر اجاق گاز


فر نیز از دیگر مکان های مخفی و مناسب برای انبار کردن است. می توانید قابلمه، تابه یا دیس های بزرگ خود را داخل فر نگهدارید. هنگام استفاده از فر به راحتی وسایل را خارج و پس از اتمام پخت و پز، آنها را دوباره به فر بازگردانید.


فضای بالای کابینت ها


کابینت هایی که بالا قرار دارند، همچون کابینت های بالای هود یا یخچال، بهترین مکان برای نگهداری ظروف و وسایلی است که خیلی کم استفاده می شوند. در فضای خالی بالای کابینت ها نیز می توانید جعبه های حصیری شیکی قرار دهید و وسایل اضافه را داخل آنها بگذارید.


زیرپله


می توانید از فضای خالی زیر پله ها برای درست کردن یک انباری کوچک کمک بگیرید. یا حتی می توانید دستگاه هایی همچون ماشین لباسشویی را آنجا بگذارید و با یک در کشویی آینه ای، ماشین لبلسشویی را در پشت آن مخفی کنید