به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، محسن رضایی شب سه شنبه در جشن پیامبر اکرم(ص) که در محل زورخانه حیدریه کرمانشاه برگزار شد با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت و همچنین فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: حضور من در عرصه های مختلف بنا به تکلیف دینی و شرعی بوده و اگر غیر از این بود هرگز در این عرصه های حاضر نمی شدم.

وی افزود: با وجود اینکه کشور ما در جهان اسلام الگو قرارگرفته است در زمینه های فرهنگی واقتصادی نیاز به جهش اساسی دارد.

رضایی با اشاره به حملات اخیر اسرائیل به غزه و متوقف شدن آن گفت: همین اسرائیل با تمام قدرت نظامی خود با دو موشک فجر ایران متوقف شد و این نشانه پیشرفت ما در فناوری نظامی است اما کشور ما درگیر مشکلاتی چون کمبود مرغ و برنج است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ما از مدیریت کشور انتظار دارد که در زیر سایه مقام معظم رهبری کوشا بوده و در رفع این مشکلات قدم بردارد.

رضایی افزود: کرمانشاه می تواند یک قطب فرهنگی مهم در غرب کشور، استان سلیمانیه در عراق و حتی جنوب ترکیه باشد.

وی گفت: استان کرمانشاه پتانسیل های زیادی دارد که باید به آنها رسیدگی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان از تمام مردم کرمانشاه به خاطر استقبال بی نظیر و مهمان نوازی از وی تشکر و قدرانی کرد و خطاب به برخی از رزمندگان زمان جنگ که به توصیف و تعریف از وی پرداختند، گفت: حضور من در جبهه ها تنها سعادتی بود که در کنار این رزمندگان جان بر کف باشم و امیدوارم همچنان این عشق در بین برادران ایرانی به وطن پایدار بماند.

لازم به ذکراست این مراسم با اجرای مرشد و سنت زورخانه آغاز و ورزشکاران به اجرای ورزش باستانی پرداختند.