به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، حسین ملاقاسمی با انتقاد از وضعیت موجود در فدراسیون کشتی گفت: متاسفانه در فدراسیون چند دستگی حرف اول را میزند و مدیریت خوبی بر آن حاکم نیست.

وی ادامه داد: حقوقی از فدراسیون نمی‌گیرم و مسافرت رفتن هم از من گذشته است به همین خاطر همیشه حقیقت را می‌گویم. ۲ مدال جهان و المپیک را به خاطر بی‌توجهی به کشتی فرنگی از دست دادم به همین خاطر دلم برای جوانانی که در این رشته زحمت می‌کشند می‌سوزد و نمی‌خواهم به سرنوشت من دچار شوند.

دارنده مدال نقره جهان و نفر چهارم المپیک تصریح کرد: باز هم می‌گویم که خطیب به درد کشتی نمی‌خورد و در مورد این موضوع باید کسانی که او را انتخاب کردند و مسئولان وزارت ورزش پاسخگو باشند. وزیر ورزش باید با ارزیابی عملکرد خطیب در این مدت درباره او تصمیم‌گیری کند.

ملاقاسمی افزود: یکی از عواقب انتخاب خطیب، خانه‌نشینی بنا بعد از آن نتایج درخشان در المپیک لندن بود. خطیب شخصیت قابل احترامی دارد، اما مسبب اصلی تمام این مشکلات وعده‌های توخالی او بود. میلیاردها هم به من بدهند باز هم حرفم را می‌زنم چون دلم برای کشتی می‌سوزد و دنبال منافع خودم نیستم. خطیب مقصر نیست بلکه افرادی مقصر هستند که او را انتخاب کردند.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از افتخارات خطیب این است که حقوق پیشکسوتان این رشته را که سال‌ها برای سربلندی کشتی زحمت کشیده‌اند کم کرده است، اما افرادی را که حقوق‌های میلیونی می‌گیرند را نمی‌بیند.

ملاقاسمی ادامه داد: بعد از ۶۰ سال حضور در کشتی اگر بگویم چقدر حقوق می‌گیرم باورتان نمی‌شود! مشکل فدراسیون کشتی عدم مدیریت است، چون کشتی را بیشتر از خطیب دوست دارم این مسائل را مطرح می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه امید زیادی هم به نتیجهگیری این تیم در جام جهانی نداریم. نتایج درخشان کشتی فرنگی در المپیک با حواشی به وجود آمده تحت تأثیر قرار گرفت. امیدوارم وضع فدراسیون کشتی بعد از جام جهانی مشخص شود چون زمان را از دست میدهیم.