رهقی: فاصله ما با استقلال ۳گل نبود

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، رضا رهقی در مورد شکست پیکان مقابل استقلال گفت: اختلاف دو تیم ۳ گل نبود. همانطور که مشاهده کردید گل سوم استقلال به اعتقاد کارشناسانی که اعلام نظر کردند خطا بود. ما دیروز بازی خوبی ارائه نکردیم اما فاصله دو تیم ۳ گل هم بود.

وی در مورد حضور فیروز کریمی گفت: فیروز کریمی تازه به پیکان آمده و مدتی زمان می‌برد تا بتواند تفکراتش را در تیم پیاده کند. کریمی مربی کار‌بلدی است امیدوارم او در پیکان موفق شود.

رهقی در مورد اینکه به نظر می‌رسد پیکان دچار مشکل روحی است عنوان کرد: بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل می‌کنند استرس گل نخوردن باعثشده تا تیم تمرکز کافی نداشته باشد. فیروز کریمی دارای سوابق کاری روشنی است او از جمله مربیانی است که روی مسائل روحی _ روانی اشراف کاملی دارد. امیدواریم که ایشان بتوانند تیم را از این لحاظ آماده کنند.

سرپرست تیم پیکان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در لیگ برتر بماند اظهار داشت: قطعا پیکان در لیگ برتر می‌ماند. ما در آینده در مسابقاتی به میدان می‌رویم که سرنوشتمان در دست خودمان است. با تمامی رقبایمان در پائین جدول روبرو خواهیم شد و اگر بتوانیم در دیدارهای مستقیم نتیجه بگیریم در لیگ برتر می‌مانیم. همچنین یک بازی معوقه در پیش داریم که با پیروزی در آن می‌توانیم چند پله‌ای در جدول بالا بیاییم.

رهقی در مورد اینکه مبعلی با ویسی دچار اختلاف شده بود و آیا بازیکنان پیکان رابطه خوبی با ویسی داشتند عنوان کرد: ایمان مبعلی دیروز بازی کرد و مشکل خاصی وجود ندارد. بازیکنان ما همگی رابطی خوبی با ویسی داشتند و مشکل نبود. ما یک مقدار بدشانس بودیم. مقابل سپاهان چند موقعیت صد در صد را از دست دادیم و روی اشتباه فردی‌مان گل دریافت کردیم. در خیلی از بازی ها امتیازات را با بد شانسی از دست دادیم.

وی افزود: ما در دیدار معوقه باید به مصاف داماش برویم این بازی برای ما حکم فینال را دارد. در ادامه با ذوب آهن هم بازی خواهیم کرد. اگر دقت کنیم و قدر امتیازات را بدانیم مطمئنا تیم در لیگ برتر حفظ خواهد شد.