پلیس سایه ​به​ سایه در تعقیب ۸ شرورخطرناک

به گزارش افکارنیوز به نقل از عرش نیوز، ساعت ۱۱ شب سهشنبه اراذل و اوباش باند میلاد به خیابان حافظ در منطقه تهران نو تهران یورش بردند. این اشرار که قمه، شمشیر و ساتور در دست داشتند، ۴ جوان را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند و با شمشیر و قمه به آنها ضربات مهلکی وارد کردند که هر چهار تن به علت شدت جراحات به بیمارستان انتقال یافتند.

ماجرا از آنجا شروع شد که امیر، یکی از جوانان مضروب با وهاب، یکی از اعضای باند میلاد چشم به چشم می‌شوند و نگاه خیره این دو تن به یکدیگر باعثمی‌شود وهاب در منطقه «جزیره» تهران نو به سراغ میلاد برود و شکایت امیر را به او بکند. هنوز چند دقیقه‌ای از این چشم به چشم شدن نگذشته بود که دو پراید با ۸ سرنشین به خیابان حافظ یورش بردند.


مهدی، صاحب سوپرمارکت نبش خیابان حافظ که برادرش در این یورش شبانه بشدت آسیب دیده است به شوک گفت: «ساعت ۱۱ شب، ما می‌خواستیم مغازه را جمع و جور کنیم و ببندیم که سر و صدا بلند شد، به برادرم گفتم نگاه نکن، اراذل و اوباش هستند ولی ناگهان یکی از آنها با شمشیر حمله کرد، او ابتدا قصد داشت یک مشتری را بزند ولی نظرش عوض شد و برادر من را زدند. روبه‌روی مغازه‌ام، آنها به امیر، جواد و دانیال حمله کردند و امیر را بشدت با شمشیر مضروب کردند. امیر روی زمین افتاده بود و آنها با شمشیر به پاهایش زدند و باعثشدند تاندون پای امیر قطع شود.

جواد هم که کمرش دچار مصدومیت شده و بخیه خورده است گفت: من و امیر و دانیال ایستاده بودیم، وهاب با امیر چشم تو چشم شد و به هم خیره شدند، همین کافی بود تا او برود و این افراد را جمع کند. آنها وقتی به ما حمله کردند، ما شوک‌زده نگاهشان کردیم، اول با قمه خواستند به صورت من ضربه وارد کنند ولی من جا خالی دادم. سپس از پشت حمله کردند و به کمر من با قمه ضرباتی وارد آوردند.

دانیال که دانشجوی رشته برق دانشگاه شهید بهشتی است نیز ماجرا را این‌گونه تعریف می‌کند: ما ایستاده بودیم که ۳ یا ۴ تن به ما حمله کردند، من ناگهان احساس کردم یک نفر ضربه‌ای به سرم وارد آورد، دستم را که به سرم گرفتم دیدم خون می‌آید، فرار کردم به سمت پائین خیابان بلال، غافل از این که همان پائین اینها چند تن را با چماق مأمور کرده‌اند تا اگر کسی فرار کرد آنها جلویش را بگیرند و بزنند.
امیر همچنان در بیمارستان بستری است و قادر به حرکت نیست. پدر بزرگ او در خصوص علت درگیری و شرایط امیر گفت: «علت درگیری را درست نمی‌دانم ولی این‌‌هایی که حمله کردند اراذل و اوباش بودند و احتمالاً می‌خواستند قدرت نمایی کنند. آنها امیر را به قدری زده‌اند که نوه‌ام قادر به حرکت نیست.»


اهالی خیابان حافظ و بلال از ناامنی چند وقت اخیر این خیابان گله داشتند. یکی از این اهالی با اشاره به این که چندی قبل نیز اتفاق مشابهی در خیابان سعدی تهران‌نو رخ داده است گفت: «این اراذل می‌خواهند با ایجاد رعب و وحشت مسائل محله را در اختیار بگیرند. آنها هر از چند گاهی به مردم و مغازه‌‌ها حمله می‌کنند و با عربده‌کشی آنها را می‌ترسانند. اراذل «جزیره» تهران نو حتی از اعدام زورگیران هم درس نگرفتند و به نوعی با حمله سه‌شنبه شب به قانون دهن کجی کردند و خواستند نشان دهند که از این مسائل ترسی ندارند!


یکی دیگر از ساکنان محل نیز از وضع نامناسب این منطقه گله کرد و گفت: حمله اراذل نشان میدهد که باید برخوردهای جدیتری با این افراد صورت گیرد. لازم به ذکر است، پس از درگیری سهشنبهشب و با تماس اهالی، پلیس در محل حاضر شد و به جمعآوری گزارش پرداخت. قرار است پلیس پس از بررسی زوایای پنهان این درگیری، پرونده آن را در اختیار دادسرا قرار دهد تا تصمیمات مقتضی برای برخورد با اراذل ابلاغ شود