با این کوچولو دیگر وسایلتان را گم نکنید + عکس

به گزارش افکارنیوز به نقل از مشرق،همه ما وسایل ریز و درشتی داریم که غالبا ممکن است به دلایل مختلف از برخی از آن ها را در مکان های متفاوت جابگذاریم. این مشکل نیز به طور کلی در همه انسان ها وجود دارد.

استفاده از بندهای بلند و یا نشانه گذاری بر روی وسایل از جمله راه هایی است که باعثمی شود تا شما وسایل مهم و کوچک خود را فراموش نکنید ولی راه های بهتری نیز هستند که در آینده ای نه چندان دور می توان از آن ها استفاده کرد.


به تازگی برخی از طراحان دستگاه جدیدی را تولید کرده اند که می تواند شما را از فراموش کردن وسایلتان با خبر کند و باعثمی شود تا دیگر بدون آن ها از خانه خارج نشوید و یا آن ها را جا نگذارید.

" hipKey " دقیقا دستگاهی است که افراد فراموش کار به آن احتیاج دارند. این دستگاه بسیار کوچک است و به راحتی به وسیال مختلف متصل شده و سیگنال هایی را روی تلفن همراه شما می فرست.


با روشن کردن این دستگاه یک سطح سیگنال و یا منطقه ایمن به طور مجازی ایجاد می شود و اگر شما از این منطقه خارج شوید تلفن همراه به شما هشدار خواهد داد که وسیله مهمی را به همراه ندارید و آن را فراموش کرده اید.

از این وسیله نه تنها برای وسایل بلکه در مکان های شلوغ برای گم نشدن بچه ها نیز می توانید استفاده کنید. تنها کافی است یکی از آن ها را در جیب فرزنداتان قرار دهید و از دور شدن و فاصله آن با خودتان اطلاع داشته باشید.

این دستگاه تا چند ماه دیگر به طور رسمی وارد بازارهای جهانی خواهد شد و می تواند یکی از بزرگترین مشکلاتی که سال ها با آن درگیر بودیم را بر طرف کند