زمان بازی صبای قم و الشباب امارات تغییر کرد

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس ؛در حالی که قرار بود این دیدار طبق اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۱ بهمنماه در قم برگزار شود، AFC با درخواست باشگاه صبای قم مبنی بر تغییر ساعت این بازی موافقت کرد و بدین ترتیب مسابقه صبا و الشباب از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

علاقمندان به فوتبال می‌توانند، این دیدار را به قضاوت «عبدالملک بن‌عبدالبشیر» با کمک «مونگ تانگ‌یو» و «لی تزه‌لیانگ» از سنگاپور تماشا کنند، در حالی که داور چهارم این بازی نیز «سینگ سوخبیر» از سنگاپور است و ناظر داوری بازی از کویت و ناظر بازی از اردن انتخاب شده‌اند.

تیم برنده این بازی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود می‌کند و باید با تیم‌های لخویا قطر، پاختاکور ازبکستان و الاتفاق عربستان رقابت کند، در حالی که دیدارهای مرحله گروهی به شکل رفت و برگشت با حضور تیم‌های مدعی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال صبای قم در حالی خود را آماده حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا می‌کند که این تیم برای سومین‌بار بعد از سال‌های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۷ فرصت ارزشمند حضور در مسابقات آسیایی را پیدا می‌کند.

این تیم ریشه‌دار و با سابقه فوتبال کشورمان پیش از این در سال ۱۳۸۴ با کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر، توانست به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا راه یابد.

همچنین صبای قم در پایان هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس نیز توانست بعد از تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، عنوان سوم را به خود اختصاص داده و بدین ترتیب بار دیگر آسیایی شود.

صبای قم در پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که در اردیبهشت‌ماه سال جاری به پایان رسید، توانست با مربیگری عبدالله ویسی، سرمربی سابق خود به مقام چهارم دست یافته و بدین ترتیب سومین‌بار به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا برود.

این تیم تمام تمهیدات لازم برای موفقیت در دیدار پلیآف مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاههای آسیا در روز شنبه ۲۱ بهمنماه را اندیشیده است و از هر نظر مهیا است تا در این دیدار با کسب برتری مقابل نماینده امارات راهی مرحله گروهی شود.