پایان هفته بیست و چهارم با صعود شاگردان فرکی

به گزارش افکارنیوز به نقل از گل، پرسپوليس براي اين بازي رضا حقيقي عنصر كارآمد ميانه ميدانش را در اختيار ندارد و مشخص نيست در غيبت اوخلأ ميانه ميدانش را چگونه پر خواهد كرد.


داور: سعید مظفری‌زاده، ‌ کمک‌ها: علیرضا کهوری، علی میرزابیگی
اخطار: مهرداد پولادی(۱۱) پرسپولیس

پرسپولیس: نیلسون کوریا – سیدجلال حسینی، محسن بنگر - مهرداد پولادی، حسین ماهینی – محمد نوری، امیرحسین فشنگچی، مارکو پروویچ، عادل کلاه‌کج – هادی نوروزی، غلامرضا رضایی
سرمربی: یحیی گل محمدی

فولاد: ارشاد یوسفی – عبدالله کرمی، لئوناردو پادووانی – مهدی امیرآبادی، امید خالدی – مهدی نوری، شهاب کرمی – بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، لوسیانو پریرا –آرش افشین
سرمربی: حسین فرکی


نیمه اول

سیاه جامگان شهر اهواز در ابتدا برای بازگشایی قفل دروازه نیلسون بازی را طوفانی اغاز کردند. فولادی ها با حرکات انفجاری آرش افشین و شوت های سهمگین اسماعیل شریفات ارتش سرخ پایتخت را در زمین خودشان حبس کردند. شاگردان حسین فرکی با تملک توپ با حرکات کشویی و حمایت از یار صاحب توپ تا حدودی قرمز ها را به زحمت انداختند اما پرسپولیسی ها با هوشیاری و دقت مدافعانشان حملات فولادی ها را خنثی کردند ورفته رفته نبض بازی را در دست گرفتند. شاگردان گل محمدی با بازیگردانی محمد نوری وحرکات مهرداد پولادی از جناح چپ دو سه موقعیت خوبی بر روی دروازه یوسفی خلق کردند که اگر پولادی دقت بیشتری می کرد می توانست گل اول را بسود تیمش به ثبت برساند که اینچنین نشد وبازی پر هیجان دو تیم بدون رد وبدل شدن گل در وقت اول به پایان رسید.

نیمه دوم
دو تیم برای رسیدن به گل وقت دوم را جنگنده ترو هجومی تر از وقت اول آغاز کردند، پرسپولیسی ها برای اینکه جلوی یورش های ارش افشین را بگیرند اجاز ه نفوذ را به حسن ماهینی ندادنداما بجای ماهینی وقتی محمد نوری در ۵۸ دقیقه پابه فرار گذاشت با خطای مدافع فولاد چسبیده به محوطه جریمه فولاد سرنگون شد که با عتراض قرمز پوشان نیز همراه شد اما سعید مظفری زاده با مشورت کمک داور دوم خود رای به پنالتی بسود یاران گل محمدی را نداد. بعداز این خطای بحثبرانگیز گل محمدی برای تقویت خط حمله خود محمد قاضی را وارد بازی نمود تا حداقل با کمک قدرت سرزنی وی بتوانند به گل برسند که قاضی هم گره گشا نشد. فولادی ها بع داز این فعل وانفعال با شوتهای ازه راه دور شریفات و لوسانو چندین بار بخت خودشان را روی دروازه نیلسون ازمایش کردند که می توان به شوت پریرای برزیلی اشاره کرد که توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد. سرمربی تیم پرسپولیس برای ممانعت از بازیسازی بیشتر بختیار رحمانی و طراحی حملات ارش افشین کریم انصاری فرد رابه بازی گمارد اما اهوازیها برای رسیدن به دروازه سرخ ها بطور همه جانبه به دروازه نیلسون یورش می بردند اما نتوانستند به گل برسند که این مسابقه با کلین شیت به سود پسران آبی پوش وشاگردان کرانچار بدون ردو بدل شدن گل به اتمام رسید.

دقایق کلیدی
۳ - پاس عرضی و خطرناک بختیار رحمانی در دهانه دروازه پرسپولیس را نیلسون بصورت درازکش از ان خود کرد.
۴ - اسماعیل شریفات وقتی با پاس افشین درحالت تک به تک با دروازه بان پرسپولیس قرار گرفت بهترین موقعیت فولاد را به بیرون زد
۳۱ - مهر داد پولادی در بهترین شرایط در حوطه جریمه فولاد توپ را با حالت چیپ به دستان ارشاد یوسفی سپرد.
۴۹ - ارش افشین بطور انفرادی قصد گشودن دروازه نیلسون کرد که مدافعان تیز چنگ تیم پرسپولیس او را ناکام گذاشتند
۵۱ - شوت پای چپ پولادی با برخورد به مدافعان فولاد راهی کرنر شد.
۵۵ - ارش افشین با شوتی نه چندان محکم عیار دروازه بان پرسپولیس را سنجید.
۵۸ - اسماعیل شریفات در دو قدمی دروازه نیلسون توپ را به بدن مدافع پرسپولیس کوباند.
۶۰ - پاسکاری ترکیبی رحمانی و آرش افشین با شوت سرکش پادووانی از بالای دروازه به بیرون رفت
۷۱ - وقتی توپ شریفات در محوطه جریمه تیم پرسپولیس بلوکه شد لوسیانو پریرا در حالت دراز کش انرابه تیر عمودی دروازه زد.

بهترین بازیکن: آرش افشین، اسماعیل شریفات و مهدی توری بهترین های زمین بودند. در بین این سه نفر هم شریفات چیز دیگری بود. بازیکنی که حالا در اوج فوتبالش قرار دارد.

اتفاق ویژه :نیلسون دروازه بان پرسپولیس تا کنون ۴۵۶ دقیقه است که دروازه تیم خود را بسته نگه داشته است.او امروز در حفظ رکوردش خوش شانس هم بود.