آغاز مراسم ‌یوم‌الله ۱۲ بهمن در سراسر کشور

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مراسم یومالله ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در تهران و استانهای سراسر کشور آغاز شد.

مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن در تهران در ساعت ۹:۳۳ صبح امروز(پنج‌شنبه) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و مسئولان عالی‎رتبه کشوری و لشکری و سایر شخصیت‌های برجسته نظام در مرقد مطهر امام خمینی(ره) آغاز و هم‌‌اکنون در حال برگزاری است.

مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن در مرقد مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با پخش صدای فرود هواپیمای حامل حضرت امام(ره) به یاد سالروز ورود تاریخی ایشان به میهن اسلامی با شور و حال وصف ناشدنی میان خیل مشتاقان و ارادتمندان به بت‌شکن تاریخ و سر دادن سرود «الله اکبر خمینی رهبر» و «این بانگ آزادی» است میان طنین شعار الله‌اکبر شرکت‌کنندگان آغاز شد.

گلباران مسیر حرکت امام راحل در سال ۵۷، توسط بالگردهای نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد تا میدان آزادی و از آنجا تا بهشت زهرا(س) و استقرار در حرم مطهر امام راحل، رژه موتور سواران در طول مسیر حرکت تاریخی امام خمینی(ره) در سال ۵۷ و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن است.

در مراسم امروز مرقد امام خمینی(ره) آیتالله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهد کرد.