تاکید رهبری بر رسیدگی فوری به معیشت مردم

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، شهباز حسنپور در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بردسیر اظهار داشت: بنده در رابطه با موحدینیا فرماندار سابق بردسیر شهادت میدهم که در این مدت آن چه را که در توان داشت در طبق اخلاص گذاشته و از هیچگونه فعالیتی دریغ نورزید.

وی افزود: این آمدن و رفتن‌ها طبیعی است و به نوبه خود از زحمات بی‌شائبه موحدی تشکر می‌کنم و فرقی نمی‌کند که در کجا خدمت کنیم در تمام کشور مسائل و مشکلاتی وجود دارد به ویژه در چند سال اخیر که با وجود تحریم‌ها مردم بیشتر زیر فشار و مشکلات، نارسایی‌ها و گرانی‌ها قرار گرفته‌اند.

حسن‌پور ابراز داشت: دولت و مجلس هم همگی دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند و برای برطرف کردن این مشکلات اخیراً نیز مقام معظم رهبری دستوراتی مبنی بر رسیدگی ویژه و فوری در رابطه با وضعیت معیشت مردم صادر و امیدواریم بتوانیم با کمک دولت گوشه‌ای از مشکلات مردم را حل و فصل کنیم.

وی عنوان کرد: الحمدالله امکانات خوبی در شهرستان بردسیر وجود دارد و اقدامات خوبی هم آغاز شده و امید به آینده بهتر برای همه آحاد مردم است.

این نماینده مجلس از نجار استاندار کرمان که توجه خاصی که به مناطق محروم دارد، خواست تا این توجه شامل شهرستان بردسیر نیز شود.