افکارنیوز

_ بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های راه آهن پس ازباخت یک بر صفر تیمش در هفته بیست و پنجم لیگ مقابل استقلال در جمع خبرنگاران با انتقاد از قضاوت محسن ترکی و همچنین اخراج خودش از روی نیمکت توضیح داد: من معتقد بودم که چند صحنه برای استقلالی‌ها کارت داشت اما ترکی کارت زرد نداد و من به این موضوع اعتراض داشتم. تا به حال چنین قضاوتی از ترکی ندیده بودم. به اعتقادم امروز ما مستحق برد بودیم و حداقل بازی باید مساوی می‌شد.

به گزارش ایسنا، همچنین بهادر عبدی بازیکن تیم راه آهن پس از این باخت عنوان کرد: بازیکنان استقلال انتظار داشتند که داور بیشتر از این‌ها برای ما خطا بگیرد. به اعتقادم داور امروز با استقلالی‌ها راه آمد. این اتفاقی است که سال‌ها در ورزشگاه آزادی می‌افتد.

بهشاد یاورزاده دیگر بازیکن راه آهن نیز پس از این بازی در جمع خبرنگاران گفت: ما مثل بازی رفت شایسته برد بودیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و کمی هم بدشانس بودیم. به اعتقادم استقلال مستحق برد نبود اما ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. این بازی حداقل باید مساوی می‌شد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره قضاوت محسن ترکی چیست گفت: من وارد بحثداوری نمی‌شوم. اما احساس می‌کنم داور می‌خواست توازن برقرار شود و اگر سوتی برای یک تیم می‌زد، این کار را برای تیم دیگر هم انجام می‌داد.

یاورزاده همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا امروز در رختکن تیمتان دیگر مار نبود گفت: در رختکن ما مار نبود اما عقرب وجود داشت!