افکارنیوز- همین چندروز قبل بود که اوباما رئیس جمهوری آمریکا قانونی را امضا کرد که براسا آن استخدام همجنسگرایان در ارتش قانونی می شود . ثبت رسمی ازدواج همجنسگراها نیز در چندین کشور جهان به تصویب رسیده و هر روز شاهد اقدامات وقیحانه دیگری از این قبیل در جهان غرب به بهانه آزادی و حقوق بشر هستیم . واقعا به کجا می رویم ؟ گاهی اوقات اخباری به گوش مان می رسد که جز بهت وحیرت نمی توانیم واکنشی نشان دهیم . این پدیده حتی دامن بسیاری از چهره های سرشناس سیاسی ، هنری ،ورزشی و علمی و& دنیا را آلوده کرده است .

همجنسگرایی خطری است که اگر به موقع درباره آن اطلاع رسانی نشود، زیانهای فراوانی در پی خواهد داشت. در مجموعه گزارشهایی که به این منظور تهیه کرده ام، به معرفی برخی از چهره های مطرح همجنسگرا در جهان می پردازم. در بخش اول چند تن سیاستمداران کثیفی که در دنیا به این کار زشت و بی شرمانه دچارند و حتی به آن افتخار می کنند!!! را معرفی میکنم تا گوشه ای از فسادی که سراسر غرب را فراگرفته، روشن شود. پیشاپیش از محضر همه خوانندگان متعهد و مسلمان و ارزشگرا و دوستان عزیزم عذرخواهی میکنم.
رایس
وزیر خارجه سابق آمریکا


همزمان با برگزاری کنفرانس برای پیشبرد صلح خاورمیانه در سال ۱۳۸۶که یکی از مهمترین مقاطع کاری کاندولیزا رایس(وزیرخارجه آمریکا در زمان بوش) بود، نشریه «نشنال اینکوایرر» در مطلبی با عنوان: «چه کسی همجنس باز است و چه کسی نیست» از شایعاتی که این روزها درباره همجنس بازبودن رایس در شهر واشنگتن پیچیده است، خبرداد و چاپ آن هم در میان مقامات آمریکایی طوفانی بپا کرد ا جمهوریخواهان عموماً نظرات محافظه کارانه ای دارند و مخالف همجنس بازی تلقی می شوند.

به نوشته این نشریه اینکه رایس همجنس باز است، سری است که در میان بسیاری از سیاستمداران آمریکایی فاش شده است. گفته شده زمانی که رایس در دانشگاه استانفورد در ایالت کالیفرنیا کار می کرده است، همجنس بازی وی برملا شد و خیلی ها در آن دانشگاه می دانستند که او و هنرپیشه زنی به نام «رندی بین» در خانه ای که مالکیتش اشتراکی بود، با هم زندگی می کردند. وی تاکنون و با وجود اینکه در دهه پنجم زندگی حود قرار دارد، ازدواج نکرده است و همین مساله بر شایعات مطرح شده درباره رایس بیشتر دامن می زند.

گیدو وستروله
وزیر خارجه آلمان

گیدو وستروله” وزیر خارجه اآلمان کتر از سه ماه پیش مراسم ازدواج خود را با “مایکل مرونز” شریک تجاری خود به صورت رسمی برگزار کرد. وستروله پیش از این در سال ۲۰۰۴ هم جنس باز بودن خود را به صورت رسمی اعلام کرده بود و گفته بود که این مسأله مشکلی برای وی به وجود نخواهد آورد.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان جزو نخستین کسانی بود که دیروز پیوند گیدو وستروله، وزیر امور خارجه آلمان را با شریک همجنس بازش به وی تبریک گفت.

مرکل با خشنودی بسیار از ازدواج وستروله با مایکل مرونز برای آنان آرزوی خوشبختی کرد.!!

در همین حال شهردار برلین که تمایلات همجنس بازی دارد، نیز ازدواج وستروله با مرونز را به آنان تبریک گفته بود.

وستروله ۴۸ ساله، در سال دو هزار و سه در حاشیه مسابقه اسب سواری در شهر آخن با مرونز چهل و سه ساله آشنا شد و از آن سال تاکنون با یکدیگر زندگی می کردند که رسما ازداوج خود را به ثبت رساندند.

ویلیام هیگ

وزیر خارجه انگلیس

پس از انتشار خبر رسمی ازدواج وزیرخارجه آلمان با همجنسش، روزنامه‌های تایمز، گاردین، دیلی تلگراف و خبرگزاری اسکای نیوز، ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلستان را به داشتن روابط خاص با “کریستوفر مایر” دستیار مخصوصش متهم کرده‌اند.

اما کلکسیون افتضاح زمانی برای وزیر خارجه انگلیس تکمیل شد که در جلسه مصاحبه مطبوعاتی مشترک که او به همراه همتای آلمانی خود در انگلستان برگزار کرد، کلیه سؤالات خبرنگاران به این موضوع و راوابط خاص “ویلیام هیگ” با دستیار مخصوصش مرتبط بود، به نحوی که تمامی روابط دولت انگلستان در مورد امور خاورمیانه و همچنین ارتباطات این کشور در حوزه اتحادیه اروپایی را به خود معطوف کرد.

، کریستوفر مایر در زمان انتخابات عمومی انگلستان در ماه مارس سال میلادی جاری به مدت ۱۵ روز در یک اتاق دو نفره با هیگ زندیگ کرد و پس از انتخابات و برنده شدن حزب محافظه کار در این انتخابات، آنان به روابط ویژه خود ادامه دادند که این موضوع از دید رسانه های منتقد رها نشد.

کریستفور مایر دستیار هیگ که ۲۵ ساله است، هیچ‌گونه سوابق سیاسی در پرونده خود ندارد که به ‌عنوان دستیار مخصوص وزیر خارجه انگلستان معرفی شد. البته “ویلیام هیگ” تا کنون تمامی موارد همجنسگرایی را در مورد ارتباطش با مایر رد کرده است ولی مایر اظهارنظری درین باره نکرده است.

یوهانا سیگورداردوتیر
نخست وزیر ایسلند

نمایندگان پارلمان ایسلند در ۱۲ ژوئن امسال قانون به رسمیت شناختن ازدواج همجنس‌ها را به اتفاق آرا به تصویب رساند. این مصوبه از روز ۲۷ ژوئن قوه قانونی یافته و اجرایی شد. در نخستین روز اجرایی شدن قانون ازدواج همجنس‌گرایان در ایسلند، یوهانا سیگوردار دوُتیر، نخست وزیر این کشور، با دوست دیرینه اش یونینا لئوسدوتر، رسماً ازدواج کرد.

رئیس دولت ایسلند و نامزدش تا به حال صرفا به عنوان شریک زندگی یکدیگر ثبت شده بودند، که این زندگی مشترک اکنون با عقد قانونی به ازدواج تبدیل شده است. او عضو حزب سوسیال دموکرات ایسلند و اولین نخستوزیر زن تاریخ این کشور است که از اول فوریه سال جاری میلادی قدرت را به دست گرفته است . یوهانا سیگوردار دوُتیر ۵۸ساله ،اولین رئیس دولتی در طول تاریخ نوین است که همجنسگراست و علنا آن را اعلام نموده است . شریک زندگی کنونی وی یونینا لئوسدوتیر یک زن روزنامهنگار و نمایش نامه نویس است.