به گزارش افکارنیوز به نقل ازمهر، روایتی بنا به تصمیم پارامونت فیلم " پرونده ۳۹ " چند روزپس از اکران داخلی، در کشورهایی چون مکزیک و اسپانیا هم روی پرده می رود. نزدیکان استودیو مدعی‌اند این روش بخشی از سیاست تازه پارامونت در تمرکز روی بازار کشور‌های اسپانیایی زبان است. بازاری که بیشترین رشد مخاطب را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است.

" پرونده ۳۹ " داستان یک مددکار اجتماعی(با بازی رنی زلوگر) را روایت می کند که مشغول تحقیق در مورد خانواده یک دختر بچه ۱۰ ساله است. اما زمانی که دخترک را نزد خود می آورد متوجه شخصیت شیطانی او می‌شود.

بردلی کوپر، ایان مک شین, و جودل فرلاند در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند که کارگردانی آن را کریستین آلوارت بر عهده داشته است. آلوارت فیلمبرداری " پرونده ۳۹ " را در اواخر سال ۲۰۰۶ در ونکوور کانادا انجام داد. برنامه ریزی‌ها برای اکران فیلم ابتدا برای فوریه ۲۰۰۸ و سپس آوریل ۲۰۰۹ صورت گرفت. اما به دلایل مختلف نمایش این فیلم تا اکتبر امسال به تعویق افتاده است. حتی انتشار نسخه قاچاق فیلم در اینترنت از یک سال پیش نیز مدیران پارامونت را از تاخیر در نمایش عمومی فیلم باز نداشت.