جعفری: جدول لیگ برتر کاذب است
افکار -

جعفر جعفری در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی و استقلال در هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ما بعد از بازی با داماش تمرینات خوبی را انجام داده است. بازیکنان دیروز در زمین حافظیه تمرین‌ کرده‌ و برای بازی با استقلال کاملا آماده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه جدول لیگ برتر کاذب است، یادآور است: جایگاه تیم‌های وسط جدول با یک برد و باخت عوض می‌شود، به همین خاطر ما هم تا ۴۰ امتیازی نشویم خیالمان برای ماندن در لیگ برتر راحت نمی‌شود. ان‌شاءالله با استفاده از امتیاز میزبانی و انگیزه بازیکنان استقلال را شکست داده و به رده‌های بالاتر جدول خواهیم رسید.

" اگر رتبه ما در جدول تک رقمی باشد، برای ما قهرمانی محسوب می‌شود ". مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز با بیان این مطلب اضافه کرد: سال سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در استان فارس از دریافت کمک‌های مالی محروم بودیم. البته صحبت از مسائل و مشکلات مالی دیگر کهنه شده است. به همین خاطر مجبور شدیم رضا حقیقی و عباس محمدرضایی را به پرسپولیس و استقلال بدهیم.

جعفری در پایان گفت: در هر صورت ما عدالت را بین استقلال و پرسپولیس رعایت کردیم! به نظرم اگر این تیم‌ها تقویت شوند تیم ملی قدرتمندی هم خواهیم داشت. بخصوص استقلال که این فصل در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد و امیدواریم به ناکامی ایرانی‌ها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد.

تیمهای فوتبال فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز جمعه این هفته در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم خواهند رفت.