شیثرضایی: در بیابان هم بازی می کنم
افکار -

شیثرضایی درباره بازی هفته‌ی گذشته مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی کیفیت بسیار بالایی داشت و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز پا به میدان گذاشته بودند. خوشحالم که توانستیم در دقیقه‌ی ۸۶ نتیجه را به نفع خودمان برگردانیم و پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی افزود: ما به لیگ برتری شدن فکر نمی‌کنیم، بلکه ایمان و یقین داریم که شانس اول صعود به لیگ برتر هستیم.

رضایی درباره‌ی بازی حساس پیش‌رو با تیم شهرداری یاسوج بیان کرد: شهرداری یاسوج تیم خوب و پرقدرتی است، اما ما محکوم به برد هستیم. ان‌شاءالله با کسب سه امتیاز این دیدار به صدر جدول می رسیم.

مدافع سابق پرسپولیس درباره‌ی نحوه استقبال مردم تبریز از این تیم گفت: تیم اول تبریز تراکتور است. اگر بازی‌های ما با زمان دیدارهای تراکتور تطابق زمانی نداشته باشد، جمعیت خوبی به ورزشگاه می‌آیند. از هواداران شهرداری تشکر می‌کنم که به خوبی ما را حمایت کردند. در بازی‌های آینده هم بیایند و تیم محبوب خود را تنها نگذارند.

رضایی درباره چمن مصنوعی ورزشگاه شهرداری گفت: تیمی که ادعای لیگ برتری شدن دارد، باید تمام شرایط را تجربه کند. الان در زمین چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و اگر لازم باشد در کوه و بیابان هم توپ می‌زنیم.

کاپیتان شهرداری در پایان سخنانش به مدت قرار داد خود اشاره کرد و گفت: قرارداد من سه ساله است و دو سال دیگر در خدمت این تیم هستم.