افکار

- رضا عطاران بازیگر‌، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون و صابر ابر بازیگر سینما و تئاتر، در کنار۱۸ هنرمند دیگر برای بخش نگاه هنرمند در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران فیلم می‌سازند.

عطاران در جشنواره فیلم فجر امسال با سه فیلم «دهلیز»، «چه خوبه که برگشتی» و «آینه شمعدون» حضور داشت. در سال گذشته نیز فیلم «خوابم میاد» به کارگردانی او سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی بخش نگاه نو را از آن خود کرد.

صابر ابر نیز که امسال با بازی در پنج فیلم «همه چیز برای فروش»، «هیچ کجا‌، هیچ کس»، «گس»، «آسمان زرد کم عمق» و «آشغال‌های دوست داشتنی» یکی از پرکارترین بازیگران سینماست به جمع کارگردانان بخش نگاه هنرمند پیوست.

این بازیگر تئاتر در جشنواره تئاتر فجر امسال نیز با نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران حضور داشت. صابر ابر این روزها درحال کارگردانی تئاتر «۲۱ بار مردن در۲۰ روز» با بازی مهناز افشار است که آخر بهمن ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین در تهران و دیگر استانهای کشور برگزار میشود و علاقهمندان میتوانند آثار خود در زمینه فیلم و عکس موبایلی را از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.tfpf.mobi ارسال کنند.