کریم باقری آفتابی شد
افکار

- دیدار تیم‌های پرسپولیس و گهر دورود که از ساعت ۱۷:۱۵ امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده با استقبال بسیار کم تماشاگران مواجه شده به طوری که حداکثر ۲ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

پرسپولیسی‌ها که شنبه این هفته هم در ورزشگاه آزادی مقابل نفت به میدان رفته بودند با چهارمین تساوی پیاپی خود همچنان در نیمه دوم جدول باقی مانده است تا هواداران‌شان هم آنچنان دل خوشی از نتایج این تیم نداشته باشند. هرچند که پیروزی پرسپولیس در این بازی با هر نتیجه‌ای سرخ‌پوشان را تا رده ششم جدول بالا می‌آورد.

حدود هزار هوادار تیم گهر هم در ورزشگاه حضور دارد که سروصدای آن‌ها به مراتب بیشتر از هواداران پرسپولیس است و با شور و حال خاصی تیم خود را تشویق می‌کنند.

پیش از آغاز بازی یحیی گل‌محمدی که از نشستن روی نیمکت تیمش محروم است به همراه دستیارانش به سمت نیمکت گهر رفت و با مایلی کهن و دیگر اعضای کادر فنی گهر خوش و بش کرد. همچنین اکثر بازیکنان پرسپولیس برای حضور در زمین از محمد مایلی کهن رخصت طلبیدند.

گل محمدی پس از این به همراه بزیک به جایگاه ویژه ورزشگاه آمد و از روی سکوها و در کنار کریم باقری نظاره‌گر کار تیمش باشد.

ترکیب تیم پرسپولیس:

نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، رضا حقیقی، محمد نوری، زلاتکو دانوسکی، غلامرضا رضایی و کریم انصاری فرد.

ترکیب گهر:

بهرام مهربان، فرید عابدی، عمار نیککار، امین ترکاشوند، مجید خمیسی، رضا کاردوست، محمد پروین، صابر محمدی، حامد پورعمرانی، محمود شفیعی، آرمان قاسمی.